عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار امام جمعه و فرماندهی سپاه با فرماندار شهرستان آزادشهر

به مناسبت تبریک هفته دولت و تشکر از مجموعه تلاش های انجام شده؛

دیدار امام جمعه و فرماندهی سپاه با فرماندار شهرستان آزادشهر

 به مناسبت هفته دولت، امام جمعه شهرستان آزادشهر به همراه فرماندهی سپاه با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار و معاونین فرمانداری این هفته را تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز سه شنبه 5 شهریورماه؛ حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه به همراه سرهنگ علیخانی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار و معاونین ایشان دیدار و هفته دولت را تبریک و تهنیت گفتند.
حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است. 
وی  افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.
شهابی همچنین برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را در کنار افتتاح پروژه های هفته دولت خواستار شد و گفت: ما باید به عنوان یک خدمتگذار مردم حق شهیدان رجایی و باهنر را به اندازه سهم خود ایفا کنیم.
در ادامه حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته دولت گزارشی از دستاوردهای مختلف و متنوع دولت در شهرستان آزادشهر را تشریح و خواستار اعلام عمومی ائمه جمعه و جماعات از تریبون های مختلف برای آشنایی مردم با خدمات و فعالیت های انجام گرفته شد.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 321
  • کد خبر : 65018