عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بندرگزبرگزارشد


جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بندرگزبرگزارشد

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بندرگزبرگزارشد

 جلسه  کارگروه اشتغال شهرستان با حضورعلی اصغر میرزائی  فرماندار ، معاون فرماندار و بخشداران و جمعی از مدیران اجرائی روز دوشنبه مورخه 29 آبان  ماه 96 درسالن اجتماعات  فرمانداری بندرگز  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، میرزائی فرماندار شهرستان گفت :  بحث مربوط به اشتغال و اقتصاد مقاومتی جزو برنامه های جدی دولت بوده و دستورالعملها و بخشنامه ها ی صادره و عناوین و موارد متعدد تسهیلات مطروحه ، معرف این رویکرد  می باشد .

وی  اظهار داشت : همه دستگاههای اجرائی و بویژه دستگاههای متولی امر  تولید و اشتغال در جهت فراهم نمودن زمینه تحقق اشتغال  مسوولیت مستقیم دارند و با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده شرایط آسان در روند جذب تسهیلات را فراهم نمایند.

فرماندار شهرستان بندرگز ، با اشاره به مزیت توریستی ، ساحلی بودن وهمچنین  ظرفیت و پتانسیلهای  بالقوه روستاهای شهرستان تاکید بر  توجه جدی به امر مهم اشتغال بویژه در حوزه گردشگری و صنایع دستی و ترویج عناوین خدمات حمایتی دولت  برای روستائیان افزود : حمایت و هدایت و راهنمایی افراد در ارائه ایده و طرحهای قابل اجرا  ، موجب تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در شهرستان خواهد گردید.

نماینده عالی دولت در شهرستان ، مجموع اشتغال ایجاد شده در راستای طرحهای اقتصادی و اشتغال سالجاری شهرستان را تاکنون  322 نفر اعلام کرد و افزود : 31 نفر اشتغال مربوط به  مددجویان بهزیستی ،  53 نفرنیز  از کارآموزان  سازمان  فنی و حرفه ای و 36 نفر از طریق راه اندازی کارگاههای تولیدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ، 147 نفر معرفی شدگان به واحد های صنعتی ، تولیدی و خدماتی ، 8 مورد در بخش گردشگری ، 23 نفر با حمایت سازمان جهاد کشاورزی ، 3 نفر شیلات و آبزیان و آبزی پروری و ... و در مجموع  322 نفر در در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در شهرستان  در سامانه رصد ثبت نام  و مشغول به کار شدند .

فرمانداربندرگز ؛  اطلاع رسانی، آموزش و توانمند سازی و  الویت بندی طرحهای موجود در سطح شهرستان را ضروری خواند و افزود : شناسائی متقاضیان و افراد توانمند روستا و پیگیری طرحها و رفع مشکلات از طریق  مراجع و دستگاههای مجری و مسول  ، نظیر : صنعت معدن و تجارت ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،  جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و گردشگری و شیلات موجب تسریع در فراهم نمودن زمینه اشتغال در محیط روستا خواهد گردید.  

 

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بندرگزبرگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 409
  • کد خبر : 39519