عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمع آوری متکدیان با رعایت اخلاق و قانون صورت گیرد

فرماندار علی آباد کتول:

جمع آوری متکدیان با رعایت اخلاق و قانون صورت گیرد

جمع آوری متکدیان با رعایت اخلاق و قانون صورت گیرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با موضوع جمع آوری متکدیان و مناسب سازی مبلمان شهری با حضور حسن هدایتی فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

هدایتی در این جلسه با اشاره به نامطلوب بودن پدیده تکدی گری در جامعه عنوان داشت :این پدیده زمینه ساز انواع بزهکاریها بوده و باید با فرهنگ سازی و لزوم آشنایی مردم با اثرات نامطلوب تکدی گری ،زمینه را جهت جلوگیری از حضور متکدیان در سطح شهرستان را فراهم سازیم.

حسن هدایتی تعامل و همكاري دستگاه‌هاي ذيربط را مهم دانست و افزود:در راستاي نظم‌بخشي و انضباط شهري كليه دستگاه‌هاي مرتبط با انجام وظايف خود نسبت به شناسایی و جمع آوری متکدیان و انتقال به مراکز مرتبط ، از حضور اين افراد در سطح شهرها جلوگیری کنند.

فرماندار تاکید کرد: جمع آوری متکدیان باید با رعایت اخلاق و قانون صورت گیرد.

فرماندار افزود : در زمینه فرهنگی کارهایی همچون نصب بنرهای اطلاع رسانی ، استفاده از ظرفیت همه ادارات ذیربط بصورت روزمره فعال انجام گیرد.

هدایتی اظهارداشت:شهروندان وآسیب دیدگان باید ازمصوباتی که در مورد مبلمان شهری تصویب می شود احساس آرامش کنند.

فرمانداربا اشاره به مشکلات معابر شهرستان در زمینه مناسب سازی ویژه جانبازان و معلولان، اظهار داشت: جداول شهرهای استان در محل مشخص بایستی روپوش مناسب با نصب تابلو جهت تردد معلولان و جانبازان داشته باشند.

وی همچنین در این زمینه گفت:در معابر شهرها به منظور تردد معلولان و جانبازان باید محل های خط کشی شده همراه با نصب تابلو راهنما مشخص شود تا هم معلولان از آن مسیرها تردد کرده و هم اینکه رانندگان در آن محل ها با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

هدایتی همچنین درخصوص مناسب سازی در منازل مسکونی ابراز داشت: مناسب سازی در منازل مسکونی شخصی اختیاری است، اما در مجتمع های مسکونی ضروری و الزامی است.

این مسؤل اضافه کرد: شهرداری ها نظارت لازم بر مناسب سازی اماکن اداری و مجتمع های مسکونی داشته باشند که امری ضروری است

جمع آوری متکدیان با رعایت اخلاق و قانون صورت گیرد

 

جمع آوری متکدیان با رعایت اخلاق و قانون صورت گیرد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .