عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با اجرای طرح جمع آوری متکدیان، چهره شهر از حضور متکدیان حرفه ای پاکیزه می شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

با اجرای طرح جمع آوری متکدیان، چهره شهر از حضور متکدیان حرفه ای پاکیزه می شود

با اجرای طرح جمع آوری متکدیان، چهره شهر از حضور متکدیان حرفه ای پاکیزه می شود

 سومین جلسه طرح برنامه ریزی و ساماندهی متکدیان در محل مدد سرای امید شهرداری گرگان به ریاست نذیری مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری وبا حضورمدیران و کارشناسان محترم دستگاههای مرتبط با هدف پیگیری مصوبات جلسات هفته گذشته و برنامه ریزی اجرای طرح طی هفته آتی تشکیل شد.

 نذیری ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبلی به چگونگی اقدامات لازم در زمینه اجرای طرح پرداخت و با بیان این موضوع که فرهنگ سازی مهمترین آیتم در ابتدای کار است و همه دستگاهها باید در این زمینه اقدام نمایند، اعلام کرد: شناسایی محل های اصلی که متکدیان در آن حضور دارند، غربالگری و پای کار بودن ادارات موضوع آئین نامه اجرائی در زمان اجرای طرح از ضروریات است .

 نذیری ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح در پایان سالجاری ،چهره شهر از حضور متکدیان حرفه ای پاکیزه شده و این نیاز به همکاری همه دستگاهها دارد .

 حضور همزمان مامورین انتظامی در هنگام جمع آوری ، پیگیری موضوع اتباع بیگانه ، تغییر قوانین بازدارنده ، نداشتن شناسنامه جهت تشخیص هویت ، شناسائی نقاط مهم شهر ، اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی ، صدور حکم یا قراردادرسی ، ضرورت حضور نمایندگان صدا و سیما، ثبت احوال و دانشگاه علوم پزشکی ، شناسائی متکدیانی که از سایر شهرستانها به صورت باند یا گروهی اقدام به تکدی گری می نمایند ، ضرورت آگاهی عمومی و ... از جمله مباحث مورد تاکید در این جلسه بود .


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 1999
  • کد خبر : 16437