عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگترین دستاورد انقلاب و نظام، وجود امنیت در کشور است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان؛

بزرگترین دستاورد انقلاب و نظام، وجود امنیت در کشور است

بزرگترین دستاورد انقلاب و نظام، وجود امنیت در کشور است

حسین پیش قدم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان ترکمن گفت: بزرگترین و ارزشمندترین دستاورد نظام و انقلاب، وجود امنیت در کشور است و  مردم می توانند بدون نگرانی فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری کنند.
وی اظهار داشت: با وجود تحریم های ظالمانه، مشکلات حوزه برجام، فعالیت های تکفیری در اطراف کشور و ناامنی و جنگ در کشورهای همسایه، امنیت بالایی در کشور ما وجود دارد و این نعمت گرانقدری است.
وی در ادامه گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت مسائل اقتصادی مردم و خودکفایی است.
 پیش قدم افزایش درآمد مردم را افزایش درآمد کشور دانست و گفت: در حوزه سرمایه گذاری و پروژه های زیرساختی استان گلستان باید تلاش بیشتری کنیم تا سطح سرانه و درآمد مردم استان و کشور را بالا ببریم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به بهبود شرایط اقتصادی استان گفت: در سال 95 و 96 برداشت گندم خوبی داشتیم و با اشاره به اینکه استان گلستان استانی با پایه کشاورزی است افزود: لازم است کارهای بنیادی در این زمینه ها صورت پذیرد.
وی ابا اشاره به رشد 81 درصدی اعتبارات تخصیصی سال 96 نسبت به سال 95 به شهرستان ترکمن بر لزوم تخصیص اعتبارات بیشتر به شهرستان ترکمن با توجه به قابلیت های شهرستان تاکید و گفت: توانایی های شهرستان ترکمن در حوزه های مختلف بسیار زیاد و انکارناپذیر است و زمینه های سرمایه گذاری در این شهرستان مهیاست.
وی ابراز امیدواری کرد تا در مناسبت های مختلف در راستای خدمت به مردم و افتتاح پروژه های بیشتری گام‌ برداریم و با حمایت مردم روزبه روز شرایط اقتصادی شهرستان و استان و کشور بهبود یابد.

بزرگترین دستاورد انقلاب و نظام، وجود امنیت در کشور است

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .