عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

در راستای تاکیدات دولت دوازدهم و استاندار گلستان صورت گرفت:

انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

در راستای تحقق تاکیدات دولت دوازدهم و استاندار گلستان،سر کارخانم (فریبا صحنه) بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا معرفی شد.

 

صبح امروز سه شنبه 14 فروردین ماه،آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان آق قلا با حضور "علی اصغر نیک نیا"مدیر کل تامین اجتماعی استان و معاونین ستادی این سازمان،"امانگلدی ضمیر" فرماندار و مسئولین شهرستان آق قلا در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای رئیس قبلی تامین اجتماعی شهرستان،به نگاه ویژه دولت "تدبیر و امید"در خصوص استفاده از توانمندی ها و ظرفیت جوانان و بانوان شاغل در پستهای مدیریتی دستگاههای اجرایی اشاره نموده و افزود:بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های بانوان شاغل یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان های موفق می‌باشد که دولت دوازدهم به این مهم توجه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به ضرورت پویایی و تغییر در فضای کار به منظور استفاده از تجربیات و تخصص پرسنل کارآمد ابراز امیدواری کرد تا همسو با رویکردهای دولت در عرصه مدیریتی،به کارگیری بانوان و نیروهای جوان در پست های مدیریتی بتواند راهکاری مناسب در تقویت فرآیندها و شیوه های اجرایی در مسیر بهبود خدمات شده و رضایتمندی مخاطبان سازمانی را سبب شود.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه به رسالت سازمان تامین اجتماعی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت:تامین اجتماعی یک چتر خدمات بیمه ای بر سر آحاد ملت است که در راستای هدف اصلی دولت دوازدهم یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه را فعالیت می نماید.

وی با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه در سازمان تامین اجتماعی،گفت:تامین اجتماعی نهادی است که امروز با ۶۰ درصد مردم ایران سرو کار دارد و این گستردگی در ارائه خدمات،ضرورت به کارگیری نیروهای متدین،مومن،متعهد و متخصص را در این سازمان بیش از پیش مورد تاکید قرار می دهد.

نماینده عالی دولت "تدبیر و امید" در شهرستان آق قلا تصریح کرد:این نهاد با توجه به گستره فعالیتی خود در زمره نهادهای خدماتی،اجتماعی قرار دارد که به صورت مستقیم با اقشار مختلف مردم در ارتباط بوده و تامین اجتماعی شهرستان آق قلا نیز در این زمینه تاکنون کارنامه مطلوبی از خود به جای گذاشته است اما خدمت‌رسانی به مردم هیچگاه حد و نهایت ندارد و مدیران می بایست گره گشایی از کار مردم را اولویت همیشگی خویش بدانند.

"ضمیر"،خدمتگزاری به مردم را رسالت اصلی مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی عنوان کرد و تاکید داشت: لازمه خدمتگزاری،دلسوزی،همدلی، سرعت و دقت در انجام امور محوله می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات 14 ساله آقای"مهدی ایزدی زاده"تکریم بعمل آمده و سرکار خانم"فریبا صحنه"بعنوان رئیس جدید اداره تامین اجتماعی شهرستان آق قلا معرفی گردید.

 

 

انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

 

انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

 

انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

 

انتصاب بانویی دیگر،بعنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 940
  • کد خبر : 43975