عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان ترکمن رتبه اول جذب گردشگر در استان گلستان را به خود اختصاص داد

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد:

شهرستان ترکمن رتبه اول جذب گردشگر در استان گلستان را به خود اختصاص داد

شهرستان ترکمن رتبه اول جذب گردشگر در استان گلستان را به خود اختصاص داد

الیاس هیوه چی فرماندار گفت: در ایام نوروز امسال،  شهرستان ترکمن با 1 و نیم میلیون بازدید کننده، بیشترین جذب گردشگر و رتبه اول در استان گلستان را به خود اختصاص داد.
صبح روز پنج شنبه 16 فروردین ماه، الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان، گزارشی از اقدامات و برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز امسال را ارائه نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛  هیوه چی فرماندار ضمن تبریک مجدد سال نو اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن متشکل از 10 کمیته فعال در ایام نوروز به شهروندان و مسافران به ارائه خدمات پرداختند.
وی افزود: قریب به یک و نیم میلیون نفر در این ایام از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان ترکمن بازدید کردند که22 هزار نفر از جزیره  آشوراده بازدید و 80 هزار نفر در شهرستان اسکان داشتند.
وی افزود: باتوجه به اینکه شهرستان ترکمن فاقد زیرساختهای لازم برای اقامت گردشگران است با تمام امکانات موجود ستاد اسکان در  راستای جلب رضایتمندی مسافران اقدمات خوبی انجام داد و امیدواریم برای سال های آتی زیرساخت ها و امکانات بیشتری برای جذب گردشگران فراهم شود.
 


 

 


 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .