عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدیدفرماندارآزادشهرازطرح توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س)این شهرستان


بازدیدفرماندارآزادشهرازطرح توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س)این شهرستان

بازدیدفرماندارآزادشهرازطرح توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س)این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، دكتر حسيني فرماندار آزادشهر به همراه دكتر گلزاري رئيس شبكه بهداشت و دكتر صلاحي از طرح توسعه بيمارستان حضرت معصومه(س) شهرستان آزادشهر بازدید کرد.

فرماندار آزادشهر از بخش های مختلف بیمارستان حضرت معصومه (س) بازدید وضمن عیادت از بیماران در جریان نحوه ارائه خدمات رسانی به بیماران قرارگرفت.

سید رسول حسینی با تشکر از زحمات مدیر وپرسنل بیمارستان و مجموعه شبکه بهداشت ودرمان آزادشهر تاکیدکرد: در کنارارائه خدمات بهداشتی ودرمانی به موقع و با کیفیت به بیماران، رعایت تکریم ارباب رجوع وبرخوردمناسب با مهربانی وگشاده رویی با بیماران وهمراهان آنان از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

وی یادآورشد: تکریم ارباب رجوع در همه دستگاههای اداری مورد تاکیداست اما تکریم ارباب رجوع در مراکز درمانی واداراتی و نهادهایی که در حوزه خدمات اجتماعی وحمایتی فعالیت می کنند به دلیل شرایط خاص مراجعین و وضعیت روحی آنان باید بیشتر مورد توجه باشد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آزادشهر نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت بیمارستان حضرت معصومه(س) وخدمات رسانی در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان را ارائه نمود .

دکتر گلزاری گفت: تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت مشتری ازارزش های بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهراست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهرخاطرنشان کرد: این بیمارستان با 32 تخت فعال و با بخش های مختلف از جمله اورژانس، کلینیک تخصصی، دو اتاق عمل، زنان و زایمان، بخش های داخلی مردان و زنان و رادیولوژی درخدمت مراجعه کنندگان است.

در ادامه فرماندار آزادشهر از طرح توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س) این بیمارستان نیز بازدیدکرد و افزود: به زودي ٦ تخت ديگر به تعداد تختهاي بيمارستان اضافه خواهد شد.

بازدیدفرماندارآزادشهرازطرح توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س)این شهرستان

 

بازدیدفرماندارآزادشهرازطرح توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س)این شهرستان

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 565
  • کد خبر : 44263