عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر

جلسه مناسب سازي محيط و مبلمان شهري با حضور حسيني فرماندار شهرستان، بخشداران، شهرداران و روساي ادارات در سالن اجتماعات فرمانداري با موضوع گزارش عملكرد اداره بهزيستي شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، در اين جلسه حسيني فرماندار تاكيد كرد: مناسب سازي قسمتي از پياده رو ها براي معلولين، اختصاص بخشي از پارك شهر براي معلولين و نيازهاي بهداشتي معلولين در ساخت و سازهاي جديد شهرداري ها حتما لحاظ شود.

"سید رسول حسینی" در ادامه این جلسه به برخی از مشکلات معلولین در محیط پیرامون زندگی اشاره ای نموده و گفت:حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است و ما بایستی شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه حضور پررنگ معلولین در جامعه و بهره مندی از فرصت برابر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط دستگاه ها و شرکت های خدمات رسان میسر شود و به حداقل رساندن محدودیتهای این گروه هدف در خصوص مناسب سازی نیازمند برنامه ریزی منظم و منسجم است.

فرماندارشهرستان آزادشهر خواستار نگاه ویژه به این قشر از جامعه شد و افزود : با مناسب سازی محیط و مبلمان شهری توانیم اکثر مشکلات و محدودیتهای معلولین عزیز را به حداقل برسانیم تا بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.

برگزاری جلسه مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر

 

برگزاری جلسه مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 552
  • کد خبر : 44622