عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است


اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری تصریح کرد:اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است،و مدیران دستگاهای اجرایی با عملکرد دل سوزانه و با بهره گیری از ظرفیت ها، سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیش ببرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی؛ مهندس حمیدی فرماندارکلاله در جلسه شورای اداری که با حضور مدیرکل بازرسی استان و سایر اعضا برگزار گردید تصریح کرد:اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است،و مدیران دستگاهای اجرایی با عملکرد دل سوزانه و با بهره گیری از ظرفیت ها، سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیش ببرند.
مهندس حمیدی اظهار کرد: آقای ترامپ فردی مستبد و دیکتاتور هست که با خشونت و نقض حقوق بشر پا به عرصه کار گذاشته و حتی با کشورهایی که وارد گفتگو و مذاکره بین الملی میشود نیز هیچکدام به حقوق بشر پایبند نیستند.
وی در ادامه مباجثش افزود:تحریم های حال حاضر آمریکا،کشور ایران را باید مصمم تر از گذشته به اقتصاد خودش وابسته کند و این اصل مهم زمانی حالت واقعی به خود می گیرد که اتکا به کالای ایرانی که رهبر معظم انقلاب نیز در نقشه راه ترسیم کرده است توجه بیشتری به خود بگیرد.
فرماندار کلاله در ادامه از اجرای سیماک به عنوان پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی دراین شهرستان خبرداد و افزود:سیماک یک سیستم نرم‌افزاری یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌ گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است که از سوی دولت ابلاغ شده است.
نماینده عالی دولت همچنین اظهارکرد:عملیاتی‌ سازی سیماک به عنوان بستر یکپارچه برای استعلامات میان ‌دستگاهی اماکن و املاک که عمدتاً برای تسهیل و تسریع استعلامات قانونی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های تولیدیِ صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی، مدیریت مشاغل و صنوف که میان 28 دستگاه اجرایی ردّ و بدل می‌شود به اجرا درآمده است. .
مهندس حمیدی در پایان از راه اندازی میز خدمت، در جهت ارائه خدمات بهینه به ارباب رجوع، در فرمانداری این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد:ادارات و دستگاههای اجرایی نامه ها و تماس هایی که از طریق میز خدمت دریافت می کنند، نامه و تماس فرمانداری قلمداد کرده و در پاسخ به خواست های قانونی مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله نیزطی سخنانی دنیا را محک و آزمایشی برای انسانها دانست و تصریح کرد: صندلی ها و مسئولیت هایی که در اختیار مدیران قرار می گیرند ، امانت شهداء و امام(ره) است.
امام جمعه کلاله افزود:آنچه که دراین عرصه مهم است ، در انجام وظایف و ارائه خدمت به ارباب رجوع ، گرفتار عذاب وجدان نشویم.
همچنین آخوند صفری امام جمعه اهل سنت شهر فراغی نیز به ضرورت تلاش صادقانه مدیران دستگاههای اجرایی درخدمت به مردم اشاره کرد و گفت:خدمت به مردم علاوه براینکه وظیفه مدیران اجرایی است، دارای اجر معنوی نیز هست که برخورد بهینه با ارباب رجوع، دعای خیر آنان را نصیب شان خواهد کرد.
درادامه سومین جلسه شورای اداری شهرستان کلاله درسال جاری ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد وامورحقوقی استانداری گلستان نیز درسخنانی ، بابیان اینکه دستگاههای اجرایی خدمت به مردم راسرلوحه امورخود قرار دهند، تصریح کرد: مردم ازکمبودها وکاستی ها ناراحت نیستند بلکه از تبعیض ، بی عدالتی و سرگردانی گله مند هستند.
وی همچنین به مدیران اجرایی تاکید کرد:درجهت خدمت به مردم ، قوانین و اعتبارات جاری و عمرانی را به نفع مردم تفسیر کرد و برای حل مشکلات مردم میتوان راه اصولی و قانونی پیدا کرد.
 

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد اساسی نظام در مقطع کنونی است

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 46661