عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان؛نخبگان و آینده سازان این کشور هستند

فرماندار کلاله گفت:

جوانان؛نخبگان و آینده سازان این کشور هستند

جوانان؛نخبگان و آینده سازان این کشور هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله؛حمیدی فرماندار کلاله در اولین جلسه کمیته اشتغال و کمیته روستایی جوانان که تیر ماه با حضور جوانان فعال شهرستان برگزار گردید، تصریح کرد:جوانان؛نخبگان و آینده سازان این کشور هستند.
 
حمیدی درجلسه کمیته اشتغال و کمیته روستایی جوانان شهرستان کلاله گفت :امروزه اگر طرح های اشتغال دانش بنیان باشد نتیجه بخش خواهد بود.
فرماندار کلاله در ادامه افزود:فرمانداری کلاله این آمادگی دارد که به صورت جدی به درد و دل های جوانان گوش فرا دهد و در حد توانش؛ مشکلات و موانع موجود، پیش روی جوانان را با همکاری دستگاه های اجرایی بر طرف نماید.
رئیس ستاد اشتغال شهرستان در ادامه گفت:ازنشست هایی که فقط جنبه کلیشه ای داشته و خروجی نداشته باشد پرهیز کرده و تمام سعی و تلاش خودم را میکنم تا از انتقادات سازنده جهت اشتغال زایی جوانان استفاده کنم.
حمیدی در جلسه کمیته اشتغال جوانان که با حضور جوانان فعال حوزه روستایی برگزار گردید خاطر نشان کرد:باید جوانان به شخصیت خودشان احترام بگذارند و خودشان را باور داشته باشند؛ امید و انگیزه ایجاد کنند و لازمه این کار هم با تدبیر و درایت عمل کردن است.
شایان ذکر است در ادامه هریک از اعضای جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در حوزه اشتغال زایی پرداختند و نهایتا مصوباتی هم جهت اجرا به تصویب اعضا رسید.

جوانان؛نخبگان و آینده سازان این کشور هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 393
  • کد خبر : 47358