عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای مشورتی جوانان کلاله برگزار شد


شورای مشورتی جوانان کلاله برگزار شد

شورای مشورتی جوانان کلاله برگزار شد

شورای مشورتی جوانان کلاله باحضور حمیدی فرماندار شهرستان و عمرانی مدیر مرکز رشدواحدهای فناوری شرق استان و جمعی از جوانان شهرستان کلاله برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی فرماندار کلاله ابتدای جلسه گفت:هدف تشکیل این شورا کمک گرفتن از تفکر و اندیشه جوانان شهرستان است چرا که بخش عمده جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به دشمنی امریکا گفت: مشکل ترامپ بمب اتم و صلاح های جنگی نیست، بلکه پیشرفت های پی در پی جوانان و نخبگان کشور است.
فرماندار کلاله در ادامه حمایت همه جانبه خود را از اندیشه های ظریف و دقیق جوانان اعلام داشتند و پارک علم و فناوری را حامی همه نیروهای با انگیزه و خلاق و جوانان کارآفرین شهرستان دانستند.
حمیدی در پایان گفت:با توجه به ظرفیت جوانان فعال کلاله؛ تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در ماه های آینده مرکز رشد واحدهای فناوری وابسته به پارک علم و فناوری در شهرستان راه اندازی شود و به جوانان نخبه شهرستان کلاله_مراوه تپه و گالیکش در جهت پیشرفت و اشتغال پایدار خدمات دهد.
دکتر عمرانی مدیر مرکز رشد واحد های فناوری شرق استان هم در این جلسه گزارشی از خدمات پارک علم و فناوری کشور و وظایف و اهداف آن ارائه داد وموافقت خود را بعد از بررسی و استعداد یابی جهت راه اندازی مرکز واحدهای فناوری در کلاله اعلام کرد.
گفتنی است در این جلسه از زحمات خانم سعدی مشاور سابق فرماندار تجلیل و آقای پوریان بعنوان مشاور جوان فرماندار معارفه شد.

شورای مشورتی جوانان کلاله برگزار شد

شورای مشورتی جوانان کلاله برگزار شد

شورای مشورتی جوانان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 52729