عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستایی را در سطح استان کسب کرد

حسینی فرماندار:

شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستایی را در سطح استان کسب کرد

شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستایی را در سطح استان کسب کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر جلسه کارگروه اشتغال شهرستان آزادشهر با حضور حسینی فرماندار، ملک حسینی معاون فرماندار، قدیمی دبیر و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا قدیمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گزارشی از روند ثبت نام در سایت کارا، تعداد رسته های شغلی و اقدامات ادارات در بحث ایجاد اشتغال ارائه نمود. 

در ادامه حسینی فرماندار ظرفیت اشتغال شهرستان در سال 97 را بیش از 2700 نفر برشمرد و افزود: رونق تولید و ایجاد و تثبیت اشتغال مهم ترین برنامه شهرستان می باشد. فعالیت های روسای ادارات در بحث اشتغالزایی با حساسیت سنجیده خواهد شد. 

وی ادامه داد: رتبه اول اشتغال روستایی با ایجاد 127 شغل در روستاهای شهرستان خبری مسرت بخش است و نوید آن را می دهد که اگر همین رویه را ادامه دهیم در اشتغال شهری هم باید رتبه اول استان را کسب کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر بیان داشت: روسای ادارات بعد از ثبت نام در سامانه کارا و تشکیل پرونده روال کار را تا پرداخت تسهیلات و انجام نهایی کار پیگیری نمایند.

وی خطاب به مدیران بانک ها متذکر شد: پرداخت تسهیلات هدفمند باشد و منجر به تولید و اشتغال شود. نظارت بر تسهیلات اعطایی داشته باشید تا وام ها در جای دیگر هزینه نشود.

در پایان از رییس شبکه بهداشت و درمان و روسای بانک های مرکزی صادرات و سپه به دلیل مدیریت مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف برق ( مقایسه تطبیقی مصرف برق در سال 96 و مدت مشابه در سال 97 ) توسط فرماندار با اعطای هدیه ای تجلیل شد.

شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستایی را در سطح استان کسب کرد

 

شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستایی را در سطح استان کسب کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 394
  • کد خبر : 48048