عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شوراهای مشورتی میتواند بازویی توانمند برای آموزش و پرورش باشند

فرماندار رامیان:

شوراهای مشورتی میتواند بازویی توانمند برای آموزش و پرورش باشند

شوراهای مشورتی میتواند بازویی توانمند برای آموزش و پرورش باشند

 فرماندار شهرستان رامیان در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: شوراهای مشورتی میتوانند فعالیت ها و امورات آموزش و پرورش را تسهیل نموده و بازویی توانمند برای آموزش و پرورش باشند.

  مهندس جواد صادقلو ضمن تبریک هفته شوراها و تبریک هفته وحدت گفت: وحدت بین فرق و مذاهب اهمیت خاصی دارد مخصوصا امروزه که غرب ، اسلام را یک رقیب و تهدید برای خودشان می داند و از داعش به عنوان یک راهبرد و وسیله استفاده می نمایند و با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به دنبال امنیتی پایدار برای اسرائیل می باشند که با هوشیاری علمای اسلام این فتنه به خودشان برمی گردد.

وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش با هدف تحقق نظارت بر آموزش و پرورش به وسیله مردم تشکیل گردیده و می توانند فعالیت ها و امورات آموزش و پرورش را تسهیل نموده و بازویی توانمند برای آموزش و پرورش باشند.

اسدالله صادقلو مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامیان نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته شورا، به اعضا گفت: هفته شوراها فرصتی است که در ماموریت سنگین آموزش و پرورش که تربیت انسان می باشد ظرفیت جامعه هم از نظر فکری ، مالی و معنوی به کمک آموزش و پرورش بیایند تا زیر ساختی جهت آینده جامعه باشد و باری از دوش جامعه برداشته شود . هفته شوراها هفته عملی نمودن سفارشات قرآن که می فرماید و امرهم شوری بینهم و شاورهم فی الامر می باشد.

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان با محوریت تقدیر از اعضای شورا ( به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش 24 الی 30 دیماه ) و پیش بینی برنامه های دهه فجر در روز دوشنبه مورخه 22 دی ماه 1393 در اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی برگزار شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 819
  • کد خبر : 4903