عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس:

فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس ، خرید کالای داخلی را از نیازهای ضروری جامعه دانست و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ این موضوع در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.
فرهاد شیبک روز چهارشنبه در همایش حمایت از کالای داخلی و کسب و کار پایدار در جمع حدود 50 نفر از صاحبان واحدهای توزیع و پخش و فعالان اقتصادی شرق گلستان که در گنبد برگزار شد، گفت: بانهادینه شدن فرهنگ خرید کالای داخلی، تولید رونق گرفته و اشتغال پایدار ایجاد می شود.
وی افزود: توجه جدی همه تولیدکنندگان به تولید محصول با کیفیت، قابل رقابت و با قیمت مناسب، لازمه نهادینه شدن فرهنگ خرید کالای داخلی و ایرانی است که رهبری انقلاب در پیام نوروزی امسال آن را به عنوان یک راهبرد مطرح کردند.
شیبک اضافه کرد: مردم نسبت به خرید کالای داخلی تعصب لازم را ندارند و واقعیت تلخ نیز آن است که برخی محصولات با کیفیت ایرانی با برند و مارک های خارجی به فروش می رسد.
وی با تاکید بر ضرورت تغییر این نوع نگاه در جامعه، تصریح کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی صحیح رسانه ای که تاکنون ضعیف بوده و استفاده از ظرفیت های موجود بویژه ظرفیت تشکل های مردم نهاد برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای داخلی، نیاز امروز جامعه است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبد ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی در شهرستان ها و استان با خرید محصولات آنان توسط مردم و ادارات و نهادها به رونق تولید و پایداری اشتغال جامعه کمک می کند.
شیبک گفت: دولت نیز حمایت های جدی و خوبی از واحدهای تولیدی با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این واحدها و کارآفرینان انجام می دهد.

فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 444
  • کد خبر : 49897