عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانه تعاون در شهرستان آزادشهر تشکیل خواهد شد

فرماندار شهرستان آزادشهر:

خانه تعاون در شهرستان آزادشهر تشکیل خواهد شد

خانه تعاون در شهرستان آزادشهر تشکیل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر به مناسبت هفته تعاون حسن قدیمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آزادشهر به همراه جمعی از تعاونگران و مدیران عامل شرکت های تعاونی با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته تعاون روی داد، قدیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از انتخاب شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان آزادشهر به عنوان تعاونی برتر استانی خبر داد افزود: تعداد 769  تعاونی در شهرستان آزادشهر به ثبت رسیده است که از این تعداد حدود 250 داری فعالیت مستمر هستند.

سپس مدیران عامل شرکت های تعاونی خواسته و نیازهای خود را با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.

در ادامه حسینی فرماندار ضمن تبریک به مناسبه هفته تعاون گفت: ترویج تعاون در شرایط فعلی را گام مؤثری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و از عموم مردم شهرستان دعوت کرد به اعتبار آیه­­ شریفه­ «تعاونوا علی البر و التقوی» به خانواده ­ی گرانسنگ تعاون پیوسته به قدر وسع، یاری­ گر این رکن سوم اقتصاد کشور باشند.

حسینی تأکید کرد: تعاون به طور عمیقی ریشه در آموزه­ های اسلامی دارد و به تبع آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز از جایگاه ویژه­ای برخوردار است بنابراین شخص فرماندار و جایگاه حقوقی فرمانداری و مجموعه دستگاه ­های دولتی ذیربط، برای تقویت این بخش اعلام آمادگی می­ نمایند.

خانه تعاون در شهرستان آزادشهر تشکیل خواهد شد

 

خانه تعاون در شهرستان آزادشهر تشکیل خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 470
  • کد خبر : 50081