عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از اهداف اصلی در طرح خانه مسافر ایجاد اشتغال پایدار است


یکی از اهداف اصلی در طرح خانه مسافر ایجاد اشتغال پایدار است

 

یکی  از اهداف اصلی در طرح خانه مسافر ایجاد اشتغال پایدار است

فرماندار شهرستان رامیان در جلسه ساماندهی خانه مسافر شهرستان رامیان گفت : شهرستان رامیان به دلیل برخورداری از طبیعت بکر وزیبا وقابلیت ها وپتانسیل های در حوزه گردشگری، و ورود خیلی عظیم زائرین، مسافران گردشگران می تواند یکی ازمناطق موفق دراجرای طرح خانه مسافر باشد وهدف از این جلسه ساماندهی، برنامه‌ریزی وتصمیم گیری به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ؛ جلسه ساماندهی خانه مسافر شهرستان رامیان با حضور محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان و مسئولین ادارات مربوطه شهرستان درمحل دفترفرماندار برگزار گردید.

دراین جلسه فرماندار شهرستان رامیان بیان داشتند شهرستان رامیان به دلیل برخورداری از طبیعت بکر وزیبا وقابلیت ها وپتانسیل های در حوزه گردشگری، و ورود خیلی عظیم زائرین، مسافران گردشگران می تواند یکی ازمناطق موفق دراجرای این طرح باشد وهدف از این جلسه ساماندهی، برنامه‌ریزی وتصمیم گیری به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران می باشد.

ایشان همچنین اظهار داشتند یکی از اهداف اصلی این طرح اشتغالزایی پایدار است که در این راستا تسهیلات ارزان قیمت برای تجهیز این خانه ها به متقاضیان پرداخت خواهد شد‌.

در این جلسه تصمیم گرفته شد مجری خانه های مسافر شهرستان نسبت به معرفی یک نماینده ساکن روستاهای دارای خانه مسافر اقدام کند ، جهت شناسایی خانه های مسافر نسبت به صدور موافقت اولیه بعد انجام استعلامات صورت گیرد ، تیم بازرسی ازخانه های مسافر متشکل از دستکاه های نظارتی تشکیل گردد .ومجری خانه مسافر شهرستان نسبت به جانمایی بهتر جهت ایجاد فضای راهنمای مسافر اقدام نماید .

گفتنی است در شهرستان رامیان برای تعداد 48 خانه مسافر درخواست مجوز داده شده است. , واطلاع رسانی در خصوص دریافت تسهیلات ارزان قیمت در این زمینه صورت گرفته است .

یکی  از اهداف اصلی در طرح خانه مسافر ایجاد اشتغال پایدار است

 

یکی  از اهداف اصلی در طرح خانه مسافر ایجاد اشتغال پایدار است

 

یکی  از اهداف اصلی در طرح خانه مسافر ایجاد اشتغال پایدار است

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 325
  • کد خبر : 51143