عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد اشتغال برای مددجویان باید سرلوحه کار مدیران باشد

فرماندار مینودشت:

ایجاد اشتغال برای مددجویان باید سرلوحه کار مدیران باشد

ایجاد اشتغال برای مددجویان باید سرلوحه کار مدیران باشد

 فرماندار مینودشت در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: ایجاد اشتغال برای مدد جویان باید سرلوحه کار مدیران این مرکز باشد.

اسرافیل وزیری در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش کمیته امداد در خدمت به افراد تحت پوشش گفت: ایجاد مشاغل خانگی در مقیاس کوچک می تواند مشکل اقتصادی و بیکاری این افراد را حل کند و در این امر دیگر دستگاه ها نیز از بحث آموزش گرفته تا پرداخت تسهیلات مصوب شده همکاری لازم را خواهند داشت.

در ادامه این نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه 85 % طرح های کمیته امداد در بحث اشتغال فعال هستند گفت: هنوز مشاغل خرد برای افراد تحت پوشش در کشور جا نیفتاده است با توجه به اینکه مشاغل در کمیته امداد زیاد است و تدوین استراتژی مشاغل خرد خانگی برای ما بسیار اهمیت دارد.

ابراهیم باغبانی افزود: سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای ایجاد اشتغال مدد جویان کمیته امداد به شهرستان مینودشت اختصاص یافته است که امیدواریم با فعالیت و معرفی بتوان این اعتبار بیشتر جذب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جمع آوری زکات در استان گلستان را جزء مقام برتر کشور دانست و گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا پروژه های الویت دار در روستاها را با هماهنگی بخشداران ، دهیاران و شوراها به اجرا در آورد. 

ایجاد اشتغال برای مددجویان باید سرلوحه کار مدیران باشد

ایجاد اشتغال برای مددجویان باید سرلوحه کار مدیران باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 857
  • کد خبر : 5144