عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان از مضرات اعتیاد

فرماندار در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آق قلا تاکید کرد:

ضرورت افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان از مضرات اعتیاد

ضرورت افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان از مضرات اعتیاد

فرماندار شهرستان آق قلا بهره‌مندی از توان مردم در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر را با اهمیت دانست و بر ضرورت افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان از مضرات اعتیاد تأکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، صبح امروز دوشنبه شانزدهم مهر ماه، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم به ریاست"محمد حسین نوبخت"رئیس دادگستری و با حضور"امانگلدی ضمیر"فرماندار،اعضای شورای تامین و روسای ادارات آموزش و پرورش،شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی با محوریت بررسی موضوع اعتیاد دانش آموزان در محل دادگستری شهرستان آق قلا برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر"در این جلسه،علل و ریشه بیشتر جرائم را استفاده از مواد مخدر و اعتیاد دانست و افزود:برای مبارزه با اعتیاد تمامی دستگاههای اجرایی و سازمانهای مردم نهاد،باید وارد صحنه شوند،و در همین راستا و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد،برگزاری کلاس‌های آموزشی هدفمند بخصوص در مدارس و آشنایی دانش آموزان از ضروریات است..

فرماندار شهرستان آق قلا بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه محسوب می‌شود،بیان داشت:عدم آگاهی خانواده‌ها از مضرات مصرف مواد مخدر منجر به ازهم‌پاشیدگی بنیان خانواده و جامعه می‌شود،لذا باید آگاه‌سازی از معضلات مواد مخدر آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

 

ضرورت افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان از مضرات اعتیاد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 51706