عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه تعامل کشاورزان اطراف طرح کشتارگاه تمام صنعتی آزادشهر برگزار شد


جلسه تعامل کشاورزان اطراف طرح کشتارگاه تمام صنعتی آزادشهر برگزار شد

جلسه با سرمایه گذار کشتارگاه صنعتی و کشاورزان اطراف اجرای طرح با حضور لاری کمان معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری، پژوهش بخشدار مرکزی و حسینی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر در محل دفتر کار بخشداری مرکزی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز چهارشنبه 28 آذرماه ، تعدادی از کشاورزان حوزه بخش مرکزی در محدوده روستای پشمک توقتمش نسبت به جانمایی محل احداث کشتارگاه تمام صنعتی آزادشهر اعتراض و با حضور در فرمانداری با حسین لاری کمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، پژوهش بخشدار مرکزی و حسینی مدیر جهادکشاورزی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه لاری کمان معاون فرماندار با تشریح مزایای این طرح صنعتی بزرگ از جمله افزایش سرمایه گذاری و اشتغال بومی، حل مشکل کشتارگاه های شرق استان و ذبح شرعی و با کیفیت دام در این واحد صنعتی از کشاورزان خواست حداکثر تعامل مورد نیاز را داشته باشند تا سرمایه گذار بتواند طرح خود را اجرایی و اشتغال خوبی هم در بین جوانان این روستا ایجاد کند.

در ادامه در خصوص زمان و چگونگی اجرای پروژه و تعامل بین کشاورزان حومه روستای پشمک توقتمش و سرمایه گذار و تسریع انجام مراحل اداری توسط جهاد کشاورزی بحث و گفتگو و طرفین به تعامل رسیدند.

در انتهای این جلسه کشاورزان معترض با توجیه دلایل فنی و منطقی طرح نسبت به همکاری و هماهنگی برای اجرای مطلوب طرح اعلام آمادگی نمودند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 451
  • کد خبر : 54912