عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی مشکلات و نیازمندی های آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور امام جمعه، نماینده مجلس شورای السامی، معاون فرماندار؛

جلسه بررسی مشکلات و نیازمندی های آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات و نیازمندی های اداره آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه، علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش و برخی از فرهنگیان و صاحب نظران در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این جلسه لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات مجموعه آموزش و پرورش شهرستان از پیگیری های جدی برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و رفاهی فرهنگیان در شهرستان خبر داد.
در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیرمقدم گویی به اعضای جلسه، در خصوص اهمیت و جایگاه اختصاص قطب کشوری علوم انسانی برای این شهرستان، به تشریح اساسنامه قطب کشوری از طریق پاور پوئینت برای اعضا پرداخت.
 سپس حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه آزادشهر درخصوص اهمیت تحقیق و پژوهش و هدایت های علمی و دینی دانش آموزان در مدارس بیاناتی را ایراد نمودند.
در ادامه علیرضا ابراهیمی نماینده و عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی حمایت خود را از قطب کشوری پژوهش سرای دانش آموزی اعلام کرد.
 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 565
  • کد خبر : 55641