عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا

فرماندار در دیدار با دبیر اجرایی خانه کارگری استان خبر داد:

1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا

1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا

"امانگلدی ضمیر"از وجود 1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا خبر داد.

صبح امروز چهارشنبه نوزدهم دی ماه،"غلامرضا طالبا"دبیر اجرایی خانه کارگری استان و عضو خانه کارگری کشور با حضور در محل دفتر فرماندار با"امانگلدی ضمیر"نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"از وجود 1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیران تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد:کارگران ایثارگران عرصه اقتصاد و تولید هستند که در راه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایثارگری می کنند.
فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره شعار سال"حمایت از کالای ایرانی"در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری،افزود:حمایت مردم از کالای تولید داخل که حاصل دسترنج و تلاش کارگران ایرانی است، می تواند تاثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین بهبود شاخص های اقتصادی داشته باشد.
وی با بیان اینکه دولت دوازدهم با وجود مشکلات و محدودیت ها به عهدی که با مردم بسته پایبند است و تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت اقشار مختلف جامعه بویژه کارگران به كار بسته است، تصریح کرد:برنامه های دولت"تدبیر و امید"در خصوص رونق یافتن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در حال اجراست و امیدواریم امسال با وحدت و همدلی بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان باشیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانه کارگر از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه زمینه های سیاسی،اجتماعی و اقتصادی،حضوری فعال داشته است،ادامه داد:خانه کارگر به عنوان یک نهاد مدنی موثر و ریشه دار،نقش مهمی در ایجاد تحرک و نشاط سیاسی در جامعه ایفا می کند.
"ضمیر"بر لزوم توجه به تامین نیازهای مختلف کارگران در حوزه های مختلف،گفت باید امکانات و فضاهای ورزشی و رفاهی شهرستان با تعامل و هماهنگی دستگاههای متولی با خانه کارگر در اختیار کارگران نیز قرار بگیرد تا این عزیزان و خانواده هایشان نیز بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

.

1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا

 

1500 نفر بازنشسته کارگری و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا

 

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 475
  • کد خبر : 55820