عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس جدید دانشگاه علوم انسانی واحد خواهران شهرستان آزادشهر با فرماندار دیدار کرد


رییس جدید دانشگاه علوم انسانی واحد خواهران شهرستان آزادشهر با فرماندار دیدار کرد

رییس جدید دانشگاه علوم انسانی واحد خواهران شهرستان آزادشهر با فرماندار دیدار کرد

خانم دکتر آقایی رییس جدید دانشکده علوم انسانی واحد خواهران با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با برنامه های جدید دانشکده علوم انسانی خواهران گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان دانشکده علوم انسانی را به عنوان دومین دانشگاه مختص خواهران بعد از دانشگاه الزهرا (س) بسیار مهم و حائز اهمیت برای شهرستان دانست و گفت: این دانشکده افتخاری برای استان و شهرستان آزادشهر می باشد که نیاز است با یک برنامه ریزی منسجم در راستای افزایش دانشجو، افزایش رشته های تحصیلی، افزایش فعالیت های آموزشی و پژوهشی فعال و به عنوان یک بازوی توامند در همه امورات شهرستان ایفای نقش نماید.

در ادامه خانم دکتر آقایی رییس جدید دانشکده علوم انسانی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان گزارشی از برنامه و فعالیت های در دست اقدام خود را بیان کرد.

لازم به ذکر است دکتر آقایی عضو هيات علمي دانشگاه گنبد ، دكتراي تخصصي (PHD) آموزش زبان انگليسي ، مدير گروه رشته زبان انگليسي و استاد مشاور چندين پايان نامه ها دانشجويي برخي از سوابق رييس جديد دانشكاه علوم انساني واحد خواهران آزادشهر مي باشد.

رییس جدید دانشگاه علوم انسانی واحد خواهران شهرستان آزادشهر با فرماندار دیدار کرد

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 511
  • کد خبر : 57820