عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس و کارکنان دانشکده علوم انسانی خواهران با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار رییس و کارکنان دانشکده علوم انسانی خواهران با فرماندار شهرستان آزادشهر

 

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، دکتر موسوی رئیس و کارکنان دانشکده علوم انسانی خواهران واحد آزادشهر با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این جلسه ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو و با ابراز خرسندی از فعالیتهای این دانشگاه، از همت و تلاش فعالان عرصه علم آموزی تقدیر و تشکر نمود و گفت: یکی از اعتقادات من این است که, استادی موفق است که علاوه بر فعالیتهای علمی ابتکار هم داشته باشد و علاوه بر تعلیم ، تربیت را هم مدنظر قرار دهد .

وی افزود: فعالیت های آموزشی و درسی را همراه با فعالیت های تحقیقی و پژوهشی با هم داشته باشید تا بتوانید مسائل و مشکلات روزمره جامعه را تحلیل و تفسیر کنید.
فرماندار از دانشجویان نخبه و ممتاز خواست برای اداره بهتر کشور، استان و شهرستان ایده بدهند و برای رفع چالش های موحود چاره اندیشی و مشاوری امین برای مدیران باشند.
در ادامه دکتر موسوی رییس دانشکده علوم انسانی واحد آزادشهر اظهار داشت: دانشکده علوم انسانی آزادشهر بعد از دانشگاه الزهرا تهران تنها دانشگاه مختص خواهران است که این خود باعث افتخاری برای استان و شهرستان می باشد.

در  ادامه این دیدار در ارتباط با مشکلات دانشگاه از جمله سند مالکیت زمین احداثی و افزایش رشته های آموزشی تبادل نظر شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 418
  • کد خبر : 54516