عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان و پدران و مادران آنها است


انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان و پدران و مادران آنها است

انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان و پدران و مادران آنها است

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر خانواده معظم شاهد و ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان و پدران و مادران آنها است و این عزیزان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.
حجت الاسلام محمود ترابی روز پنجشنبه در مراسم هفتمین روز درگذشت مادر شهیدان سردار صمدو شهید محمدعلی اسودی گفت: انقلاب اسلامی از مکتب و ادبیات عاشورایی امام حسین(ع) الگو گرفته که ذخیره عزت، بزرگی و آزادگی برای ملت ما و همه ملت‌های آزاده جهان است.
وی افزود: ملت ایران با تاسی از مکتب امام حسین (ع) در برابر سختی‌های تحریم و نیز تحریف‌های دشمنان ایستاده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.
همچنین سرهنگ حسین کریمی اول جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از فرماندهی گردان امام حسین (ع) لشکر ویژه ۲۵ کربلا که برعهده سردار صمد اسودی بود، برلزوم ادامه راه شهیدان از سوی اقشار مختلف مردم بویژه مسوولان تاکید کرد.
 ربابه غفارپور شیرجینی مادر شهیدان صمد و محمدعلی اسودی، شب تاسوعای حسینی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر او  روز تاسوعا تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
سردار شهید صمد اسودی فرزند اسدالله متولد دوم اسفند سال ۳۹ گنبدکاووس ۲۰ شهریور ۵۸ در پادگان چهل دختر شاهرود استان سمنان مشغول خدمت سربازی شد و بعد از شنیدن آشوب ضدانقلاب در شهر گنبدکاووس بلافاصله مرخصی گرفت و به زادگاهش آمد که در این درگیری‌ها سه بار مجروح شد.
شهید صمد اسودی خرداد ۶۱ به جبهه دفاع مقدس از میهن اعزام و فرماندهی گردان امام حسین (ع) تیپ کربلا را عهده دار شد تا اینکه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه ۱۸ اسفند ۶۳ در حمله هوایی رژیم بعث عراق به پادگان شهید 'بیگلو' به شهادت رسید.
گفتنی است در این مراسم معاون استاندار و فرماندارویژه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین و مردم حضور داشتند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 264
  • کد خبر : 76089