عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاونین و بخشداران برنامه های سال 98 خود را قبل از پایان سال نهایی و تحویل دهند

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

معاونین و بخشداران برنامه های سال 98 خود را قبل از پایان سال نهایی و تحویل دهند

معاونین و بخشداران برنامه های سال 98 خود را قبل از پایان سال نهایی و تحویل دهند

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شوراي معاونين اين شهرستان بيان داشت: معاونت هاي فرمانداري و بخشداران برنامه های عملیاتی سال 98 خود را قبل از پایان سال نهایی و تحویل دهند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز شنبه 25 اسفند ماه جلسه شوراي معاونين فرمانداري با حضور "سيد رسول حسيني" فرماندار ، حسين لاري كمان و حميدرضا ملك حسيني معاونين فرماندار، پژوهش و جفايي بخشداران مركزي و چشمه ساران در محل دفتر كار فرماندار آزادشهر برگزار شد.

حسيني فرماندار از مجموعه اقدامات و تلاش های معاونین و بخشداران در سال 97 تشكر و قدرداني نمود و تاكيد كرد: با همت و تلاش بیشتر و آسیب شناسی اقدامات سال 97 سال جدید را با رویکردی برتر و با هدف به نتیجه رساندن پروژه های عمرانی و اقتصادی شروع خواهیم کرد.

 وی افزود: همه تلاش معاونین و بخشداران نسبت به عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و منشور دولت تدبیر و امید بسیج خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: باید با یك برنامه ريزي درست و اصولي توسط دهیاران و نظرت عالیه بخشداران ، تحولی شگرف در سال آینده در سطح روستاهای شهرستان آزادشهر شاهد خواهیم بود.

در ابتداي اين ديدار معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعی و برنامه ریزی و هماهنگی امور عمراني و بخشداران مركزي و چشمه ساران جداگانه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي حوزه كاري خود را ارائه نمودند.


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 403
  • کد خبر : 58739