عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گروه ها و نهادهای مردمی برای کمک به سیلزدگان وارد عمل شوند

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گنبدکاووس:

گروه ها و نهادهای مردمی برای کمک به سیلزدگان وارد عمل شوند

گروه ها و نهادهای مردمی برای کمک به سیلزدگان وارد عمل شوند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب و به منظور بررسی وضعیت سیلزدگان، وارد گنبدکاووس شده بود از گروه ها و نهادهای مردمی خواست برای کمک به سیلزدگان وارد عرصه شوند.
حجت الاسلام محمد قمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: در مقطعی هستیم که تنها کمک های دولتی کارساز نیست زیرا وسعت خرابی های سیل زیاد است، از همین رو گروه ها و نهادهای مردمی باید وارد عرصه شوند.
نماینده مقام معظم رهبری افزود: روحانیون در این برهه زمانی باید برای تسکین آلام و کمک رسانی از توان خود استفاده کنند و البته مسئولان نیز در بین مردم باشند و حرف و درد دل آنها را بشنوند.
وی با بیان اینکه مبلغی برای بازسازی مناطق سیل زده از سوی نهاد رهبری تخصیص داده شده است، گفت: رسانه ها نیز باید در این مقطع با نشان دادن شرایط و واقعیت ها و اطلاع رسانی، برای جذب کمک های مردمی گام بردارند و امدادهای مردمی نیز به این سمت جاری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: علاوه بر گنبدکاووس و سایر مناطق سیلزده استان گلستان، 22 هزار نفر از عشایر نیز در مناطق عشایرنشین استان در سیلاب گرفتار شده و راه ارتباطی آنها مسدود است.
عبدالرضا چراغعلی با بیان ضرورت رسیدگی به وضعیت عشایر گرفتار در سیل، افزود: خانه های گلی این افراد بر اثر سیلاب تخریب و چادرهای آنان نیز به خاطر وزش شدید باد از بین رفته و بایستی به مسائل آنان نیز رسیدگی شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 650
  • کد خبر : 58982