عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرد معتاد بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر کلاله:

فرد معتاد بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد

فرد معتاد بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت:فرد معتاد,بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;لی اصغر بیانی فرماندار کلاله در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان این مطلب گفت:یقین داریم توزیع و ترویج مصرف مواد مخدر، دسیسه دشمنان این ملت است که استمرار دارد.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدرشهرستان تصریح‌کرد:برای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر، باید با یک رویکرد اجتماعی به این امر نگاه کنیم و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سطح تقاضا را در جامعه پائین بیاوریم.
بیانی ضمن لزوم تزریق نشاط به جامعه؛ تاکید کرد:الویت اصلی شورای مواد مخدر فعالیت فرهنگی باشد و تقویت "کار فرهنگی" در افزایش آگاهی عامه مردم مد نظر قرار گیرد.
فرماندار کلاله در پایان گفت:اعضا این شورا، طرح های پیشنهادی را که قابلیت اجرایی و اثر گذار ندارد به دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تحویل دهند.
سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله هم در این جلسه اعلام کرد:طی یکماه اول سال جاری، حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
سرهنگ هاشمی گفت:با اجرای طرح ارتقاء سطح امنیت طی این مدت؛ ۲۲ نفر فروشنده مواد مخدر و ۲۴ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
بیری رییس بهزیستی کلاله نیز گفت:طی سال ۹۷، ۱۸۹ معتاد در دو مرکز سرپایی ترک اعتیاد و ۲۸۸ نفر معتاد در یک مرکز اقامتی کوتاه مدت برای ترک اعتیاد پذیرش شدند.
 

فرد معتاد بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد

فرد معتاد بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد

 

فرد معتاد بنیاد خانواده را هدف قرار می دهد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 372
  • کد خبر : 60402