عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر رتبه اول بازسازی و نوسازی آسیب های ناشی از سیلاب اخیر در استان را دارا می باشد

با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران و روسای ادارات مرتبط؛

شهرستان آزادشهر رتبه اول بازسازی و نوسازی آسیب های ناشی از سیلاب اخیر در استان را دارا می باشد

شهرستان آزادشهر رتبه اول بازسازی و نوسازی آسیب های ناشی از سیلاب اخیر در استان را دارا می باشد

"سید رسول حسيني" فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه كميته بازسازي سيلاب اخير بيان داشت؛ بازديد از نقاط آسيب ديده از سيلاب و بارندگي و رانش هاي اخير انجام، همه موارد آسيب ديده وارد سامانه شده، معرفي به بانك انجام و پرداخت خسارت ها آغاز شده است که از این حیث شهرستان آزادشهر رتنبه اول بازسازی و نوسازی آسیب های ناشی از سیلاب اخیر را دارا می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه ، جلسه کمیته بررسی و بازسازی حوادث ناشی از سیلاب اخیر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و روسای ادارات عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حسینی فرماندار ضمن تشریح ابعاد خسارت های احتمالی بیان داشت؛ سیلاب و رانش های اخیر در شهرستان آزادشهر بیش از 120 میلیارد تومان انواع خسارت به زیرساخت ها، تاسیسات، راه های مواصلاتی و بخش های کشاورزی وارد کرده است که باید با یک برنامه ریزی درست و اصولی و بررسی همه انواع خسارت ها به بخش های مختلف و پای کار آمدن همه ظرفیت های شهرستان در راستای افزایش اعتبارات ناشی از خسارت ها تلاش کنیم تا بتوانیم بخشی از آلام آسیب دیدگان را کاهش دهیم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت بنیاد مسکن انقلای اسلامی شهرستان اظهار کرد: در راستای نوسازی و بهسازی منازل مسکونی با تلاش مجموعه بخشداران و دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رتبه اول را در این زمینه دارا می باشیم که باید با همین همت و تلاش تا اخر کار در کنار مردم عزیز آسیب دیده باشیم.

در ابتدای این جلسه بخشداران و روسای ادارات مرتبط گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خود در راستای نوسازی و بهسازی منازل و همچنین خسارت های وارده ارائه نمودند.


شهرستان آزادشهر رتبه اول بازسازی و نوسازی آسیب های ناشی از سیلاب اخیر در استان را دارا می باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 374
  • کد خبر : 60527