عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات هیات های ورزشی و ورزشکاران شهرستان آزادشهر بررسی شد

در جلسه ای با حضور فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان؛

مشکلات هیات های ورزشی و ورزشکاران شهرستان آزادشهر بررسی شد

مشکلات هیات های ورزشی و ورزشکاران شهرستان آزادشهر بررسی شد

فرماندار در دیدار هیات های ورزشی و ورزشکاران رشته های مختلف شهرستان آزادشهر گفت: افزایش فعالیت های ورزش همگانی و توسعه و مدال آوری ورزش قهرمانی از اهم برنامه های حوزه ورزشی شهرستان آزادشهر می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ امروز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه ، در جلسه ای با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، غلامرضا خداوردی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، جمعی از روسای هیات ها و مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی راهکارهای توسعه کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان بررسی شد.

حسینی فرماندار افزایش فعالیت های ورزش همگانی را در راستای توسعه نشاط و شادابی جامعه دانست و افزود: با توسعه فعالیت های ورزش همگانی از جمله پیاده روی خانوادگی، دو و میدانی و دوچرخه سورای بخشی از آسیب های اجتماعی حوزه های مختلف در شهرستان را می توانیم کاهش دهیم.

فرماندار مدال آوری و کسب مقام های مختاف در رشته های متفاوت ورزشی را بسیار مهم برشمرد و گفت: در برخی از رشته های ورزشی در سطح شهرستان مثل کشتی و وزنه برداری و برخی از رشته های رزمی قابلیت مدال آموری وجود دارد که باید با برنامه ریزی درست و اصولی و استفاده از همه فرصت ها تزار کسب مقام در شهرستان را افزایش دهیم.

وی در پایان از انتخاب یکی از ورزشکاران پیشکسوت شهرستان به عنوان مشاور امور ورزشی فرماندار خبر داد و گفت: حسین برزمینی به عنوان یکی از ورزشکاران پیشکسوت با تعامل روسای ادارات مرتبط مسئول هماهنگی و پیگیری همه امورات ورزشی در سطح شهرستان آزادشهر می باشد.

در ادامه مسئولان هیات های ورزشی ، مربیان و بازیکنان رشته های مختلف نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با توسعه کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف را بیان نمودند.

مشکلات هیات های ورزشی و ورزشکاران شهرستان آزادشهر بررسی شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 422
  • کد خبر : 60887