عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورزش هاکی در شهرستان آزادشهر توسعه می یابد

در دیدار معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و رییس هیات هاکی استان گلستان مطرح شد؛

ورزش هاکی در شهرستان آزادشهر توسعه می یابد

ورزش هاکی در شهرستان آزادشهر توسعه می یابد

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر در دیدار رییس هیات هاکی استان گفت: با توجه به خیل عظیم علاقمندان و ورزشکاران رشته هاکی، این رشته ورزشی در ازادشهر توسعه پیدا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "محمدعلی طبرسا" رییس هیات هاکی استان گلستان به همراه "غلامرضا ابراهیمی" مشاور نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری شهرستان آزادشهر با "حسین لاری کمان" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر دیدار و در ارتباط با توسعه ورزش هاکی در شهرستان آزادشهر گفتگو کردند.
لاری کمان در این دیدار ضمن خوشامد گویی به مهمانان گفت: در شهرستان آزادشهر علاقمندان و ورزشکاران زیادی علاقمند به رشته مفرح هاکی هستند که از خواسته های به حق این ورزشکاران راه اندازی خانه هاکی در این شهر است.
وی افزود: افزایش حمایت های مالی و حمایتی در راستای حضور ورزشکاران رشته هاکی در مسابقات استانی و ملی از دیگر خواسته های ورزشکاران این رشته ورزشی است.
در ادامه این دیدار طبرسا رییس هیات هاکی استان ضمن تایید میزان علاقمندی ورزشکاارن هاکی در شهرستان آزادشهر قول مساعد داد در راستای حمایت از علاقمندان به این رشته ورزشی در شهر آزادشهر اقدامی موثر انجام دهد.
 

ورزش هاکی در شهرستان آزادشهر توسعه می یابد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 301
  • کد خبر : 61581