عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشد مجازات در انتظار واحد های خبازی متخلف کلاله/تشدید نظارت بر نانوایی ها


اشد مجازات در انتظار واحد های خبازی متخلف کلاله/تشدید نظارت بر نانوایی ها

اشد مجازات در انتظار واحد های خبازی متخلف کلاله/تشدید نظارت بر نانوایی ها

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه کارگروه آردو نان شهرستان گفت:واحد های خبازی متخلف که سلامت مردم را به خطر میکشند,اشد مجازات برای آنان در نظر گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با بیان این خبر ‌گفت:کارگروه آرد و نان باید سلامت جامعه؛ حفظ بهداشت شخصی و محیط کار خبازان را الویت های کنترل و نظارت قرار دهند.
بیانی ضمن تاکید بر تشدید بازرسی ها؛ اظهار داشت:طی یکماهه گذشته ،۶۲ بازدید مشترک از واحد های خبازی شهرستان صورت گرفت، که منجر به تشکیل۱۳ پرونده با مبلغ ۳ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان جریمه شد.
وی در ادامه از تعزیزات حکومتی خواستار شد:با متخلفین واحد های خبازی که توسط تیم بازرسی "کارگروه آرد و نان " معرفی می شوند؛ به جد و قاطعانه برخورد گردد و اشد مجازات برای آنان درنظر گرفته شود.
بیانی با اشاره به کاهش ۵درصدی آرد دولتی پز ها در شهرستان ،گفت:باتوجه به تعداد بالای واحد های خبازی دولتی پز و سرانه جمعیت، در تلاش هستیم میزان ۵ درصد آرد کم شده را به ۲.۵ درصد کاهش دهیم.
رییس شورای ارد و نان شهرستان در پایان، عمده تخلفات واحد های خبازی را کم فروشی، عرضه ی ارد خارج از شبکه ، عدم رعایت دستورالعمل کارگروه و تعطیلی خوسرانه اعلام‌کرد.

اشد مجازات در انتظار واحد های خبازی متخلف کلاله/تشدید نظارت بر نانوایی ها


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 400
  • کد خبر : 61698