عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیسیون ساماندهی امور اتباع بیگانه شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان آزادشهر؛

کمیسیون ساماندهی امور اتباع بیگانه شهرستان آزادشهر برگزار شد

کمیسیون ساماندهی امور اتباع بیگانه شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار در جلسه کمیسیون ساماندهی امور اتباع بیگانه شهرستان آزادشهر گفت: تهیه بانک جامع اطلاعاتی از همه اتباع بیگانه مقیم شهرستان و گزارشی از اقدامات و فعالیت های آنان برای شناسایی در موارد مقتضی از ضروریات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع بیگانه شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بخشداران و اعضای کمیسیون در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار در این جلسه ضمن خوشامدگویی به مهمانان ، ساماندهی اتباع بیگانه شهرستان را برای برنامه ریزی بهتر امورات شهرستان مهم دانست و گفت: یکی از مولفه های هر اقدامی داشتن اطلاعات دقیق و به هنگام است که اتباع بیگانه ای که در شهرستان سکونت دارند و از مزایا و امکانات این شهر استفاده می کنند باید به طور دقیق و کامل شناسایی شوند.

حسینی فرماندار بر لزوم تقویت و بروز رسانی اطلاعات اتباع خارجی تاکید داشت و گفت: تمامی دستگاهها و نهادها بایستی اطلاعات خود را بروز کرده تا در آینده مشکلی متوجه شهرستان نشود.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: در این راستا هماهنگی و هم افزائی دستگاههای عضو کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی همچون نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ثبت احوال و ارائه اطلاعات و آمار مرتبط با آنان به فرمانداری بسیار با اهمیت می باشد.

وی گفت: با تشکیل مستمر جلسات ساماندهی اتباع و مهارجرین خارجی در 6 ماهه اول سال جاری و تعامل ایجاد شده بین ادارات عضو، اقدامات خوبی در شهرستان در بحث اتباع بیگانه در حال انجام است.

در ابتدای این جلسه روسای ادارات و اعضای کارگروه اتباع بیگانه شهرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود را در راستای شناسایی و اقدام برای اتباع خارجه شهرستان آزادشهر را ارائه دادند.


کمیسیون ساماندهی امور اتباع بیگانه شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 451
  • کد خبر : 62286