عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا برگزار شد

عصر امروز به ریاست فرماندار:

نهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا برگزار شد

نهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا برگزار شد

عصر امروز دوشنبه هفدهم تیر ماه٬نهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا به ریاست‹‹امیر شیر توماج››فرماندار و با حضور مدیران ادارات٬نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹امیر شیر توماج››در این جلسه به تشریح مصوبات ستاد بازسازی استان پرداخت و بر اهتمام مدیران دستگاههای اجرایی و تحقق اهداف و سیاست های قرارگاه بازسازی و نوسازی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا از اداره صمت٬دامپزشکی و جهاد کشاورزی خواست آخرین وضعیت واحدهای تولیدی و اصناف خسارت دیده و همچنین دام های تلف شده در جریان سیلاب اخیر شهرستان را به ستاد بازسازی و نوسازی اعلام نمایند.

رئیس ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا از ارزیابی ۷ هزار و ۲۶۱ واحد مسکونی سیل زده خبر داد و افزود:۴ هزار و ۸۰ واحد مسکونی شهری و ۳ هزار و ۱۸۱ واحد در مناطق سیل زده روستائی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

‹‹توماج››در خاتمه سخنان از مدیران بانک های عامل شهرستان آق قلا خواست در پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات شهروندان سیل زده تسریع نمایند و گفت:چهار هزار و ۳۹۲ واحد مسکونی در مناطق سیل زده شهری و روستائی براساس کارشناسی تیم ارزیاب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی٬تعمیری تشخیص داده شده که یکهزار و ۹۱۶ پرونده متقاضیان جهت دریافت کمک های بلاعوض و تسهیلات به بانک های عامل شهرستان معرفی شده اند.

نهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 402
  • کد خبر : 63004