عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون ۴۵ فارغ التحصیل کلاله ای در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

رییس ستاد اشتغال شهرستان کلاله:

تاکنون ۴۵ فارغ التحصیل کلاله ای در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

تاکنون ۴۵ فارغ التحصیل کلاله ای در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:تاکنون در سال ۹۸؛ ۴۵ فارغ التحصیل کلاله ای در سامانه کارورزی ثبت نام کرده و مشغول فعالیت شدند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:طرح کارورزی با هدف جذب فارغ التحصیلان بیکار در مقاطع کارشناسی به بالا در همه رشته ها و بر حسب نیاز کارفرمایان در شهرستان کلاله در حال اجراست.
فرماندار کلاله اظهار کرد:تمامی فارغ التحصیلان واجد شرایط می توانند جهت مهارت آموزی و آموزش تجربی در واحد های خصوصی جذب شوند.
وی با بیان اینکه در طرح کارورزی کلیه کارفرمایان بخش خصوصی و تعاونی ها هیچگونه تعهدی در زمینه جذب کارورزان ندارند؛ افزود:دولت به فارغ التحصیلان کارورز که در بخش خصوصی فعالیت میکنند تا ۳ ماه حقوق پرداخت میکند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:حداکثر دوره هر کارورز دوسال بوده و میزان حقوق آن یک سوم حداقل حقوق شورای عالی کار برای هر ماه تعیین شده است و در صورت جذب در واحد مربوطه؛ دولت تا دو سال ۱۰۰ درصد حق بیمه را پرداخت خواهد کرد.
بیانی در پایان گفت:دانش آموختگان دانشگاهی و متقاضیان طرح کارورزی و همچنین واحد های پذیرنده میتوانند برای ثبت نام به اداره کار و تعاون اجتماعی شهرستان مراجعه نمایند.
گفتنی است در سال ۹۷؛ ۷۴ کارورز در سامانه ثبت نام کرده و در بخش خصوصی تجربه عملی و سابقه کار کسب کردند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 450
  • کد خبر : 63068