عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعهد طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان کلاله تحقق یافت

رییس ستاد اشتغال شهرستان کلاله:

تعهد طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان کلاله تحقق یافت

تعهد طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان کلاله تحقق یافت

علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:سهمیه طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی شهرستان در سال ۹۸؛ ۴۸ نفر بوده که تاکنون ۵۲ نفر انعقاد قرار داد شده اند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در گفتگویی با بیان اینکه در سال 98, سهمیه طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در کلاله 48 نفر می باشد,گفت:با توجه به استقبال خوب فارغ التحصیلان و واحدهای پذیرنده از این طرح، هماهنگی هایی در استان صورت گرفته تا این سهمیه به ۱۲۰ نفر افزایش یابد.
فرماندار کلاله اظهار داشت:در طرح کارورزی، افراد تحصیل کرده و جویای کار با حضور در بنگاه های اقتصادی و دوره های آموزش مهارتی با محیط واقعی کسب و کار آشنا می شوند.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه دامنه پوشش این طرح ،دانش آموختگان دانشگاهی کارشناسی به بالا و حداکثر سن ۳۵ سال تمام را شامل می شود؛ افزود:حداکثر دوره این طرح سه ماه بوده و حقوق کارورز با مدرک کارشناسی ۵۰۰ ، ارشد ۶۰۰ و دکترا ۷۰۰ هزار تومان می باشد.
فرماندار کلاله با اشاره به اینکه تا سه ماه حقوق و بیمه کارورز بصورت کامل توسط دولت پرداخت خواهد شد؛ گفت:کارفرما در طرح‌ کارورزی فارغ التحصیلان، هیچ گونه تعهدی در جذب کارورز در پایان دوره ندارد.
وی اضافه کرد:واحد پذیرنده در صورت به کارگیری و جذب کارورزان از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دوسال بهره مند می شوند که تاکنون ۷ نفر جهت استفاده از این مشوق بیمه ای معرفی شده اند.
فرماندار کلاله در پایان خاطر نشان‌کرد:در حال حاضر سامانه ثبت نام به نشانی www.portaltvto.com برای کارورزان و واحدهای پذیرنده و کارورزان فعال است که می‌ توانند آمادگی خود را برای اشتغال یا جذب متقاضیان از طریق ثبت نام در این سامانه اعلام کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 302
  • کد خبر : 64701