عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقوام مختلف در شهرستان کلاله با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی میکنند

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

اقوام مختلف در شهرستان کلاله با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی میکنند

اقوام مختلف در شهرستان کلاله با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی میکنند

بیانی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:اقوام مختلف در شهرستان کلاله با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی میکنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار گلستان برگزار گردید,اظهار داشت:علارغم داشتن نیازمندیهای فراوان ، مردم منطقه شاهد توسعه در عرصه های عمران، بهداشت و درمان، اموزش و پرورش، راه و شهرسازی و.. بوده اند.
فرماندار کلاله با اشاره به جمعیت و قومیت های مختلف شهرستان به تفکیک شهر و روستا؛گفت:کشاورزی و دامداری شغل اصلی مردم شهرستان بوده و اقوام مختلف در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می کنند.
نماینده عالی دولت به قابلیت ها و مرغوبیت گندم و کلزای شهرستان اشاره کرد وگفت:شهرستان کلاله نیازمند توجه بیشتر در بخش توسعه صنعت، بخصوص صنایع تبدیلی، کمک و مساعدت در تقویت صنعت گردشگری می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله هم در این جلسه با بیان این سخن گفت:همه باید تلاش کنیم در امتحان تحریم اقتصادی قبول شویم و بر دشمن فائق آییم.
کشیری با بیان اینکه پایه های حکومت دینی بر پایه های مخلتفی استوار است؛ تصریح کرد:رعایت تقوا و حریم الهی یکی از پایه های پایداری حکومت دینی است.
وی همچنین افزود:تحقق عدالت اجتماعی، حفظ، نظم و امنیت اجتماعی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء فکری و آگاهی از جمله پایه های حفظ حکومت دینی است که باید به آن توجه شود.
حجت الاسلام کشیری با اشاره به بیکاری جوانان و معضلات اجتماعی، گفت:تلاش کنیم زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شود و تولید رونق بگیرید و بیکاری کاهش پیدا کند.
امام جمعه کلاله ضمن انتقاد از تعطیلی فرودگاه کلاله؛ تصریح کرد:میلیارد ها تومان خرج فرودگاه شده، و این موهیت الهی می باشد برای واردات، صادرات و آموزش خلبانی که لازم است راه اندازی و از ان استفاده شود.
اخوند ادینه امام جمعه بخش پیشکمر هم گفت:مسئولین برای اشنایی بهتر و بیشتر مشکلان مردم در میان آنان قرار گیرند.
اخوند ادینه گفت:اتحاد و وحدت مردم در منطقه؛ بعنوان یک نکته ارزشمند در کشور مطرح است و ما باید قدردان باشیم.
وی در ادامه به محرومیت های مناطق روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت:انشا.. در تامین آب شرب مناطق دور دست کلاله توجه بیشتری صورت گیرد.
اخوند ادینه در پایان سخنانش خواستار برطرف کردن مشکلات برخی منازل در شهر فراغی که بر اثر نشست زمین خسارت دیده اند، شد.
غراوی نماینده مردم شرق استان هم گفت:باید به مدیران انرژی و انگیزه دهیم تا در کنار هم برای مردم کار کنیم.
وی گفت:مردم چهار شهرستان مراوه تپه، کلاله، گالیکش و مینودشت با حدود ۴۰۰ روستا، محرومیت هایی دارد که باید به انها توجه شود.
نماینده مردم شرق استان به مشکلات برخی یپردستاها درگاز رسانی اشاره کرو و خواستار حل این مشکلات از سوی دستگاه های متولی گردید.
غراوی در ادامه تعطیلی پرواز مسافربری فرودگاه کلاله را ناشی از عدم همکاری برخی ها دانست و گفت:من از انها نام نمیبرم، اما خواستار تسریع در حل مسائل و مشکلات مربوط به فرودگاه کلاله هستم.
وی در پایان ضمن تاکید بر جبران خسارت سیل در شهرستان؛ به اعتبارات و فعالیت های هنرانی در عرصه های اب شرب، روکش اسفالت، بهداشت و درمان و ... پرداخت.

اقوام مختلف در شهرستان کلاله با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی میکنند

اقوام مختلف در شهرستان کلاله با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی میکنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 63717