عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرزندان شاهد دستگاه های اجرایی در صورت توانمندی در اولویت ارتقای اداری قرار گیرند

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

فرزندان شاهد دستگاه های اجرایی در صورت توانمندی در اولویت ارتقای اداری قرار گیرند

فرزندان شاهد دستگاه های اجرایی در صورت توانمندی در اولویت ارتقای اداری قرار گیرند

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: بانک اطلاعاتی فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه های اجرایی شهرستان تشکیل و با شناسایی ظرفیت و توامندی ها فرزندان شاهد شاغل در دستگاه های اجرایی در اولویت ارتقای اداری قرار گیرند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز چهارشنبه 9 مردادماه ، دومین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار ، حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، جمعی از روسای ادارات با موضوع برنامه ریزی برای انجام برنامه های متنوع در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.
حسینی فرماندار آزادگان و اسرا را ار افتخارات و نماد ایثار و شجاعت و پایندی بر ارزش ها داسنت و افزود: تکلیف اداری همه ادارات و نهادها است تا مصوبات شورای توسعه و ترویج با محوریت برنامه های سالروز ورود آزادگان را با جدیت دنبال و اجرایی نمایند.
وی افزود: دیدار با آزادگان وسارا شهرستان، استقبال نمادین از ورود آزادگان و تجلیل و قدردانی از رشادت های آنان از اهم برنامه های قابل انجام در 26 مردادماه سالروز ودو ازادگکان به میهن اسلامی باشد.
در ادامه نوروزی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دبیر شورا گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش بینی شده این شورای را ارائه و حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
 

فرزندان شاهد دستگاه های اجرایی در صورت توانمندی در اولویت ارتقای اداری قرار گیرند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 303
  • کد خبر : 63899