عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری روز احسان و نیکوکاری در رامیان


تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری روز احسان و نیکوکاری در رامیان

تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری روز احسان و  نیکوکاری در رامیان

جلسه هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر روز احسان و نیکوکاری در شهرستان رامیان در محل فرمانداری برگزار گردید.

مهندس جواد صادقلو در این جلسه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن جنایت شهادت 3 دانشجوی مسلمان در شهر چپل هیل واقع در کارولینای شمالی آمریکا را محکوم نموده  و تصریح کرد: امروز شاهد سکوت دولتمردان آمریکا و مجامع بین المللی در واکنش به این حادثه هستیم که نشان دهنده بی توجهی آنان به بحث حقوق بشر و اقلیت های دینی می باشد.

فرماندار رامیان در ادامه با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری ، آن را یکی از اصول اساسی ارزشهای اسلامی در جامعه اسلامی دانسته و خاطر نشان کرد: در جامعه ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده فرد مسلمان نمی تواند در برابر نیازها و گرفتاریهای برادران دینی خود بی تفاوت باشد بلکه با احساس مسئولیت ،در پی کمک به  رفع مشکلات آنان خواهد بود.

 صادقلو در ادامه تشکیل ستاد احسان و نیکوکاری در روستاها  را وظیفه  دهیاران دانسته و از کلیه دستگاههای اجرایی خواست تا در 14 اسفند ،  روزاحسان و نیکوکاری حضور فعال داشته باشند.
فرماندار رامیان در ادامه به اهمیت زکات اشاره نموده و خاطر نشان کرد: زکات فریضه واجبی است که در جامعه مظلوم واقع شده و از محل زکات می توان محرومیتها را در جامعه از بین برد .

وی ضمن پیشنهاد و تاکید بر اینکه وجوه جمع آوری شده باید بیشتر به امور حمایتی اختصاص یابد ، از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواستند پروژه های اولویت دار خود را جهت هزینه کرد زکات به شورای زکات شهرستان اعلام نمایند.

تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری روز احسان و  نیکوکاری در رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1233
  • کد خبر : 6426