عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حیات جامعه در گرو توجه به احسان و نیکوکاری است

فرماندار شهرستان آق قلا:

حیات جامعه در گرو توجه به احسان و نیکوکاری است

حیات جامعه در گرو توجه به احسان و نیکوکاری است

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه در جامعه ای که فقر اقتصادی حاکم باشد فقر فرهنگی، عاطفی و اجتماعی نیز بوجود خواهد آمد حیات جامعه را در گرو توجه به احسان و نیکوکاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، جلسه ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "عیسی بابائی" مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاونین ستادی این نهاد حمایتی در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن 14اسفند ماه "سالروز تاسیس کمیته امداد به دستور امام راحل"،هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری،ایجاد تعامل با خیرین و نیکوکاران و اصناف جامعه و همچنین همدردی با نیازمندان و مشارکت در تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری بیان کرد.

وی با اشاره آموزه های دین مبین اسلام،مشارکت در امور خیریه و دستگیری از مستمندان را از اصلی ترین مؤلفه های ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و بازخوردهای کمک به نیازمندان در جامعه را برشمرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه "تقویت حس نوع دوستی در جامعه را همکاری و هماهنگی همه مسئولین را می طلبد"،افزود:ياري رساندن به كميته امداد امام خميني (ره) براي انجام هرچه بهتر رسالت آن كه همان رسيدگي به محرومان و اقشار مستضعف جامعه است، وظيفه و تكليف همه آحاد جامعه و تمامي مسئولين دستگاههاي اجرايي است.

 

حیات جامعه در گرو توجه به احسان و نیکوکاری است

 

حیات جامعه در گرو توجه به احسان و نیکوکاری است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 561
  • کد خبر : 42945