عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فلسفه وجودی فعالیتهای تشکلها کمک به دولت در خدمت به مردم است

فرماندار کردکوی:

فلسفه وجودی فعالیتهای تشکلها کمک به دولت در خدمت به مردم است

فلسفه وجودی فعالیتهای تشکلها کمک به دولت در خدمت به مردم است

فرماندار کردکوی با اشاره به فلسفه وجودی و هدف از تشکیل سازمانهای مردم نهاد گفت: هدف از تشکیل سمن ها پذیرش بخشی از مسئولیتهای اجتماعی جامعه توسط مردم و حمایت دولت در مدیریت درست جامعه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ ابراهیم قدمنان صبح امروز در دیدار تشکلهای غیر دولتی شهرستان، ارتقاء سطح آگاهی های جامعه در پذیرش مسئولیتهای اجتماعی، شناسایی استعداد ها و شکوفایی و بکارگیری ظرفیتها برای بهبود وضعیت زندگی مردم و کمک به مردم در کنار دولت به هنگام بروز حوادث را مهمترین وظایف سمن ها دانست و افزود: انتظارات متقابل دولت از سمن ها و بلعکس، برای خدمات بهتر به مردم ،یکی از مهمترین ضرورتهای  دولت است.
فرماندار کردکوی با اشاره به گلایه های صورت گرفته در جلسه گفت: ما از انتقادات و پیشنهادات استقبال میکنیم و معتقدیم بهبود مدیریت خدمت در سایه بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتقادات تشکلها از وضعیت خدمات شهری گفت:مجموعه مدیریت شهرستان تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت خدمت به مردم بکار گرفته ایم و انشاالله با تخصیص ۴۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ، شهر کردکوی چهره بهتری به خودش میگیرد.
در پایان این نشست فرماندار کردکوی پیشنهاد کرد که تشکلهای شهرستان نسبت به معرفی نماینده ای در شورای اداری شهرستان اقدام نمایند.
گفتنی است؛ در این نشست هر یک از سمنها ضمن طرح برخی از انتقادات گزارشی از عملکرد خود ارائه و در مورد سیاستها و برنامه های آتی خود سخنانی ایراد کردند.
 

فلسفه وجودی فعالیتهای تشکلها کمک به دولت در خدمت به مردم است

 

فلسفه وجودی فعالیتهای تشکلها کمک به دولت در خدمت به مردم است


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 64270