عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اطلاع رسانی به مردم در خصوص اقدامات دولت و خدمات نظام به مردم بویژه در ایام هفته دولت، گفت: بیان اقدامات دولت و نظام در شرایط سخت کنونی و آگاه کردن مردم از خدمات نظام، به مشارکت بیشتر مردم و صیانت از نظام منجر می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در جلسه مشترک ستاد گرامیداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس شهرستان افزود: در شرایط سخت کنونی که دشمنان با انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی هستند، باید امید، اعتماد و انگیزه مردم به مشارکت بیشتر در امور را افزایش دهیم و این امر در آستانه برگزاری انتخابات مجلش شورای اسلامی از اهمیت مضاعف برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات یکی از شاخص های مهم قضاوت دنیا روی ملت ایران و نظام اسلامی است و هرگاه مشارکت مردم در انتخابات گسترده و پرشور بوده، بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی به نفع نظام تغییر کرده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه مشارکت مردم باعث صیانت از آرمان‌های انقلاب می‌شود، خاطرنشان کرد: بیان مطلوب خدمات انجام شده از سوی دولت و نظام به مردم و اطلاع آنها از تلاش های دولتمردان برای اداره امور خصوصا در شرایط سخت کنونی که کشور با تحریم‌های گسترده و ناجوانمردانه و تنگناهای اعتباری مواجه است، می‌تواند به افزایش سطح مشارکت مردم و افزایش امید آنها به آینده منجر شود.
وی ایام هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت برشمرد و گفت: در شهرستان گنبدکاووس با وجود مشکلات اعتباری، تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی امسال بیشتر از پروژه‌های هفته دولت سال گذشته است.
کریمی از تشکیل هفته کمیته برای برگزاری برنامه های هفته دولت در شهرستان خبر داد و  از مدیران شهرستان خواست برای برگزاری مطلوب و با کیفیت برنامه های این هفته تلاش نمایند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برای برگزاری مطلوب برنامه‌های این هفته نیز هفت کمیته در شهرستان تشکیل می‌شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست با تشریح ضرورت برگزاری با شکوه برنامه های هفته دفاع مقدس به بیان گوشه هایی از دستاوردهای نظام در دوران جنگ تحمیلی پرداخت.
سیدیحیی قاضوی گفت: توفیق در صدور انقلاب، شناختن دوستان و دشمنان نظام و انقلاب در سطح جهان، خوداتکایی و اعتماد به نفس، شکست اقتدار ابرقدرت ها و تنومند شدن نهال انقلاب در شرایط سخت جنگ از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون در دوره چهل سالگی دوم انقلاب هرچه داریم از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی است که باعث عصبانیت و خصومت دشمنان انقلاب با ما شده و برای تداوم انقلاب و دستیابی به قله های موفقیت بایستی همچنان با صلابت و قدرت در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کنیم.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در ادامه سخنان خود با بیان برخی برنامه های ایام هفته دفاع مقدس، اقدامات مورد انتظار از مدیران شهرستان برای برگزاری مطلوب برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد

بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

 

بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

 

بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

 

بیان اقدامات دولت و نظام به مشارکت بیشتر مردم منجر می‌شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 293
  • کد خبر : 64560