عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس برگزار شد


یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس معاون استانداروفرماندار ویژه، امام جمعه اهل سنت، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، مدیران و کارکنان ادارات و نهادها و برخی از گروه‌های مردم این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان در این مراسم با تاکید بر ضرورت ارائه خدمت بدون منت به مردم ازسوی همه مسوولان دولت و نظام، خاطرنشان کرد: مدیران در این راه بایستی رفیق و خدمتگزار مردم و گره‌گشای مشکلات آنان باشند. 
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: خدمت صادقانه به مردم، ارزش و ثواب بالایی دارد و هیچ دینی به اندازه اسلام، مسوولان را به خدمت به مردم و مردم را نیز به خدمت به یکدیگر تشویق نکرده‌ است.
وی اضافه کرد: مسوولان در نظام اسلامی بایستی خدمتگزار و خدوم مردم باشند و با مهربانی و مدارا به رفع مسائل و مشکلات آنان همت نمایند و برای صاحبان اصلی این انقلاب هزینه تراشی نکنند و درب اتاق آنان باید همیشه به روی مردم باز باشد.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی غالب مسوولان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: آن دسته از مسوولانی که خود آرام هستند تا مردم در رنج باشند، جایگاهی در نزد مردم و نظام ندارند.
وی با اشاره به ساده زیستی و تواضع شهیدان رجایی و باهنر در خدمت صادقانه به مردم و حساسیت نسبت به بیت المال، تصریح کرد: امروز راه و منش این دو شهید عالی مقام و پاکدستی آنان بایستی الگوی همه مدیران برای خدمت به مردم باشد.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به جایگاه شهادت و مقام شهید در آموزه های اسلامی گفت: در دین مبین اسلام دو مکتب جهاد آزادی‌بخش و شهادت داریم که مکتب جهاد آزادی‌بخش، تلاش برای دینمداری و دعوت مردم به اسلام است و در این راه در مقابل توطئه کفار باید صبر و مقاومت کنیم.
حجت الاسلام ترابی افزود: در مکتب جهاد، فتح و کشور گشایی نداریم و فقط خلاص کردن دنیا از کفر و رساندن پیام حق به عموم مردم جهان، تکلیف افرادی است که به خدا ایمان آورده و دعوت حق را پذیرفته‌اند.
وی اضافه کرد: در مکتب شهادت وقتی تلاش ها در مکتب جهاد ثمربخش نباشد افرادی بایستی با نثار جان و خون خود نسبت به وضع موجود اعتراض و برای تغییر آن، اقدام به صف‌شکنی نمایند.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه نگاه و راهبرد مکتب شهادت، فرهنگ، انقلاب و انسان سازی است، ادامه داد: در این مکتب افراد با ایثار و فداکاری به معرفی اسلام می‌پردازنند و بدون تردید این مکتب با شیوه ایجاد ترس، وحشت و ترور که برخی گروهک های منحرف از جمله داعش و القاعده با حمایت آمریکا و اسرائیل برای معرفی اسلام انجام می دهند، متفاوت است.

یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

 

 

 

یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 291
  • کد خبر : 65145