عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانی فرماندار شهرستان آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این شهر

به مناسبت هفته دولت؛

سخنرانی فرماندار شهرستان آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این شهر

سخنرانی فرماندار شهرستان آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این شهر

 ظهر امروز جمعه 8 شهریورماه ماه، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ سید رسول حسینی فرماندار با حضور در مصلی نماز جمعه خاتم الانبیا (ص) آزادشهر اقدامات و فعالیت های یکساله مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر را تشریح کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت به نمازگزاران و با تشریح اقدامات دولت در شهرستان گفت: با توجه به بارش های ابتدای سال و رانش سریعا وارد عمل شدیم و تعداد 573 واحد احداثی به بانک های عامل معرفی شد.

وی افزود: تعداد 430 واحد آواربرداری؛ 383 واحد پی کنی؛ 319 واحد دیوار چینی و 152 واحد اسکلت ایجاد شده است که جا دارد از همین تریبون استفاده کرده و از بیناد مسکن و بخشداران و دهیاران تشکر ویژه نمایم.

فرماندار خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال 91 پروژه متمرکز با افتتاح 30 میلیارد تومان و اشتغال 68 نفر در شهرستان آزادشهر انجام شد.

حسینی گفت: برنامه ویژه های هم برای هفته دفاع مقدس داریم و پروژه صنایع بسته بندی تینا وطن گلستان با اعتبار 11 میلیارد و اشتغال 42 نفر ؛ پروژه صنایع قوطی سازی فجر گلستان با اعتبار 43 میلیارد و اشتغال 50 نفر و کشتارگاه تمام صنعتی نیلاگوشت با اعتبار 50 میلیارد تومان و اشتغال 50 نفر افتتاح و یا ملنگ زنی خواهد شد.

رییس شورای اداری شهرستان آزادشهر در ادامه با گریزی به مسیله انتخابات گفت: با نصب العین قرار دادن منویان رهبر معظم انقلاب در انتخابات پایان سال 4 اصل مشارکت حداکثری؛ انسجام ملی؛ رقابت سالم و قانونمداری را پیگیری و به دنبال ایجاد و برگزاری یک انتخابات کاملا سالم و رقابتی هستیم.

فرماندار در پایان ار مجموعه حمایت ها و هدایت های حجت الاسلام و المسلیمن شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر تشکر و قدردانی نمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 325
  • کد خبر : 65196