عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهيدان رجايي و باهنر الگوهاي ماندگار خدمت رساني صادقانه هستند

فرماندار بندرگز :

شهيدان رجايي و باهنر الگوهاي ماندگار خدمت رساني صادقانه هستند

شهيدان رجايي و باهنر الگوهاي ماندگار خدمت رساني صادقانه هستند

فرماندار بندرگز گفت : شهيدان رجايي و باهنر الگوهاي ماندگار خدمت رساني صادقانه به ملت در تاريخ ايران اسلامي هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع بندرگز با گراميداشت هفته دولت افزود : شهيدان رجايي و باهنر از درون مردم رنج كشيده و آشنا با مشكلات مردم همراه با كابينه اي دلسوز و همدل با تلاش صادقانه ، خدمتي بي منت را براي مردم آغاز كردند.

وی بیان داشت : وقتي دشمنان و منافقين كور دل در سالهاي آغازين انقلاب نتوانستند به مقاصد خود برسند ، به ترور افراد عالي رتبه و موثر نظام اسلامي روي آوردند كه اين امر نيز راه به جايي نبرد.

این مقام مسوول با بيان اينكه هفته دولت فرصت مناسبي براي تبيين بيشتر خدمات نظام اسلامي و مسير حركت ملت ايران در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامي است ، تاكيد كرد : با توجه به خدمات انجام شده و ظرفيت هاي موجود در دستگاههاي اجرايي ، اقدامات انجام گرفته بارقه هاي اميد و نشاط را در بين مردم به جامعه هديه مي كند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اينكه ملت ايران در انتخابات اسفند ماه امسال حماسه سياسي بي نظيري را خلق می کنند ،گفت : انشالله شاهد خلق حماسه ای بزرگ كه با همدلي و وحدت مردم با دولت و نظام محقق خواهد شد ، باشيم.

فرماندار بندرگز همچنین به فضای وحدت و همدلی حاکم در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت : با کمک ائمه جمعه و همه گروه های سیاسی ، فضای همدلی و وحدت در شهرستان حاکم است و اعتقاد داریم هر گاه وفاق و همدلی وجود داشته است کارهای بزرگی را انجام داده ایم و با همین روحیه نیز سیاست های نظام و دولت را در شهرستان بندرگز اجرایی می کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ امسال در این شهرستان به رغم شرایط اقتصادی کشور ، طرح ها و پروژه های ارزشمندی مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 313
  • کد خبر : 65205