عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداری ها پیشانی خدمات به مردم و مایه آبروی نظام و انقلاب در جامعه هستند

فرماندار شهرستان آزادشهر:

شهرداری ها پیشانی خدمات به مردم و مایه آبروی نظام و انقلاب در جامعه هستند

شهرداری ها پیشانی خدمات به مردم و مایه آبروی نظام و انقلاب در جامعه هستند
فرماندار آزادشهر در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آزادشهر و کارکنان شهرداری گفت: شهرداری ها به جهت تنوع خدمات ارایه شده و وسعت وظایف محوله پیشانی خدمات به مردم هستند که اگر به درستی به وظایف خود عمل کنند سبب حفظ آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،صبح امروز شنبه 16 شهریورماه؛ علی اصغر منصوری شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر آزادشهر و کارکنان و کارشناسان دوایر مختلف شهرداری با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار دیدار و در ارتباط با مشکلات و نیازمندی های حوزه مدیریت شهری آزادشهر گفتگو کرد.
فرماندار آزادشهر،شهرداران 3 گانه شهرستان را از مهم‌ترین ادارات شهرستان دانست و گفت: در همه امورات حمایتی و تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها به جهت تنوع خدمات و وسعت وظایف محوله آنان داشته‌ام و انتظاراتم هم از این مجموعه با توجه به حجم پشتیبانی ها زیاد و قابل توجه می باشد.
فرماندار ضمن تشکر از اقدامات خوب شهرداری آزادشهر گفت: آسفالت معابر،توسعه فضای سبز و انجام پروژه‌های عمرانی با توجه به کمبودهای اعتباری و مالی از اقدامات تحسین برانگیز مجموعه شهرداری آزادشهر می‌باشد که در آن راستا از این تلاش‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.
در ابتدای این دیدار منصوری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آزادشهر گزارشی از مشکلات و نیازمندی‌های کاری خود را برای تسریع در حل آنها با فرماندار شهرستان درمیان گذاشتند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 315
  • کد خبر : 65428