عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نهضت ملی و جهادی است

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان:

ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نهضت ملی و جهادی است

ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نهضت ملی و جهادی است

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نهضت ملی و جهادی است و همه باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این جلسه که با حضور اعضای این ستاد که (یکم مهرماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی جوانان، توسعه اشتغال و درآمد پایدار در جامعه تنها با شعاردادن و تظاهر، ممکن نخواهد بود که این اصلا زیبنده نظام و ملت نیست.

 

فرماندار گالیکش دستیابی به یک بانک اطلاعاتی در حوزه جوانان را یکی از نیازهای اساسی و ضروری شهرستان برشمرد و تصریح کرد: بهره‌گیری و تقویت سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد کمک شایانی به موضوع ساماندهی امور جوانان و اشتغال در سطح شهرستان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی طلایه‌دار و پرچمدار استقامت و پایداری ملی است، خاطرنشان کرد: دهه پنجم انقلاب، دهه نوآوری، کارآفرینی و خلاقیت در نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

مایلی یادآور شد: مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان می‌تواند از روند افزایشی تحصیل‌کردگان و دانش‌آموختگان بیکار در سطح جامعه جلوگیری کند.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه شرایط جذب و بکارگیری نیروی انسانی در ادارات و نهادهای دولتی سخت و پیچیده است، بیان کرد: حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دارای طرح‌های اشتغالزایی و درآمدزا یکی از سیاست‌های مهم در شهرستان است.

وی در پایان تأکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند در راستای ساماندهی امور جوانان بر اساس برنامه و شرح وظایف تعیین‌شده گام بردارند و گزارشی از اقدامات خود را نیز به فرمانداری ارسال نمایند.

ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نهضت ملی و جهادی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 392
  • کد خبر : 65899