عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین سند راهبردی از ضروریات اصلی حل معضلات امور جوانان است

معاون فرماندار گالیکش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان:

تدوین سند راهبردی از ضروریات اصلی حل معضلات امور جوانان است

تدوین سند راهبردی از ضروریات اصلی حل معضلات امور جوانان است

معاون فرماندار گالیکش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: نیاز امروز جامعه ما برای حل مشکلات و معضلات امور جوانان، تدوین سند راهبردی در این حوزه بعنوان یک ضرورت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان صبح چهارشنبه (۲۴شهریورماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین مسئله جوانان بحث اشتغال، ازدواج و مباحث فرهنگی است، لذا اداره ورزش‌و‌جوانان بعنوان متولی اصلی این حوزه، باید آمار دقیقی از جوانان شاغل و غیرشاغل را احصاء نموده و آن دسته از جوانان دارای مهارت را جهت دریافت تسهیلات به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی نماید.

معاون عمرانی فرماندار گالیکش افزود: امروزه مهارت آموزی بعنوان یکی از راه‌های مهم دستیابی جوانان به کار و اشتغال بشمار می‌رود، بنابراین بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های فعال برای آموزش مهارت و حرفه به جوانان بسیار اثر‌گذار است.

محمدرضا میرنیا ادامه داد: فعالیت خانه جوان در سطح شهرستان از حیث مشاوره و ارائه نظرات راهبردی به مسئولین با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه بسیار حائز اهمیت است، لذا این نهاد باید به طور جدی و به شکل واقعی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده و به فعالیت بپردازد.

وی با بیان اینکه فعالیت تنها یک سمن در سطح شهرستان گالیکش قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در امور جوانان انکار ناپذیر است و در توسعه یافتگی جوامع تاثیر بسزایی دارد، از این رو تقویت و راه‌اندازی تشکل‌های مردم نهاد در شهرستان به توانمندسازی جوانان و شناسایی نخبگان کمک شایانی خواهد کرد.

میرنیا تصریح کرد: مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان باید کاربردی بوده و تمامی اعضا در خصوص اجرای مصوبات آن به طور جدی و بعنوان یک اولویت عمل نمایند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گالیکش در پایان خاطرنشان ساخت: انتظار است تمامی بانک‌های موجود در شهرستان نسبت به پرداخت تسهیلات و وام ازدواج، وام خود اشتغالی و ودیعه مسکن و غیره به جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

تدوین سند راهبردی از ضروریات اصلی حل معضلات امور جوانان است

 

تدوین سند راهبردی از ضروریات اصلی حل معضلات امور جوانان است

  

تدوین سند راهبردی از ضروریات اصلی حل معضلات امور جوانان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 201
  • کد خبر : 85988