عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شوراها نشان دهنده حاکمیت خرد جمعی برای مدیریت یک روستا هستند

قدمنان فرماندار در دیدار با اعضای شورای سلامی بالاجاده:

شوراها نشان دهنده حاکمیت خرد جمعی برای مدیریت یک روستا هستند

شوراها نشان دهنده حاکمیت خرد جمعی برای مدیریت یک روستا هستند

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ در دیدار اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای بالاجاده با ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی ، مسایل و مشکلات مهم روستا مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار دکتر فرخی رئیس شورای اسلامی این روستا از همدلی ، همراهی و همکاری مردم با اعضای شورای اسلامی و دهیاری تقدیر کردند وافزودند؛ تمامی حرکتهای خوب و رو به جلوی این روستا در ۶ سال گذشته مرهون همین همدلیها و از خودگدشتگی ها و حمایت های مردمی از نمایندگانشان در شوراههای اسلامی است.

وی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد صورت گرفته در طول سال جاری به برخی از مشکلات روستای بالاجاده اشاره کردند و وتصریح کردند با حمایت و کمک مجموعه مدیریت در بخشداری و فرمانداری بسیاری ازین مشکلات برطرف خواهند شد.

در ادامه این نشست فرماندار کردکوی با اشاره به بازدیدهایی که در چند نوبت از روستای بالاجاده صورت گرفت و پیگیری های بعمل امده برای حل مشکلات روستا از پیگیری و مدیریت خوب شورای اسلامی این روستا تشکر کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی روستا نمایندگان برگزیده مردم جهت مدیریت صحیح منابع برای حل مسائل و مشکلات جامعه هستند، اظهار کرد: بر این اساس شوراها نشان دهنده حاکمیت خرد جمعی برای مدیریت یک روستاهستند.

وی اظهار امیدواری کرد با انتقال به هنگام مسایل روستا به بخشداری و فرمانداری ؛ تصمیمات درستی برای کم کردن مشکلات مردم و خدمت حد اکثری به آنان صورت گیرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 393
  • کد خبر : 66037