عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره عکاسی از اقدامات و خدمات انجام شده در بخش چشمه ساران برگزار می شود

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

جشنواره عکاسی از اقدامات و خدمات انجام شده در بخش چشمه ساران برگزار می شود

جشنواره عکاسی از اقدامات و خدمات انجام شده در بخش چشمه ساران برگزار می شود

فرماندار آزادشهر در دیدار با اعضای انجمن هنرهای تجسمی گفت: با توجه به قابلیت های بالقوه در بخش چشمه ساران و اقدامات و خدمات مجموعه دولت در این بخش، جشنواره عکاسی در بخش چشمه ساران با حمایت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز شنبه 6 مهرماه در جلسه ای با اعضای انجمن هنرهای تجسمی افزود: یکی از ایرادات مسئولین و روسای دستگاه های اجرایی عدم انتشار اخبار و اطلاعات خدمات و اقدامات انجام شده در سطوح مختلف می باشد که باعث سیاه نمایی منافقین و مغرضین نسبت به دولت و کارگزاران نظام از بابت عدم کارایی و رفع مشکلات مردمی شده است.
وی گفت: به همین جهت با هماهنگی فرمانداری و حمایت اداره فرهنگ ارشاد مجموعه اعضای توانمند انجمن هنرهای تجسمی با تعهد و تخصص بالا به این مقوله ورود پیدا کرده و ضمن برگزاری یک نمایشگاه با کیفیت عکاسی، مجموعه تلاش های انجام شده در بخش چشمه ساران را به نمایش خواهند گذاشت.
لازم به ذکر است در این جلسه طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از اعضای هنرهای تجسمی نکته نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه بیان نمودند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 304
  • کد خبر : 66038